استن کالیمور: با حضور مانه، صلاح و فیرمینو، لیورپول صاحب بهترین مثلث هجومی دنیای فوتبال است


استن کالیمور: با حضور مانه، صلاح و فیرمینو، لیورپول صاحب بهترین مثلث هجومی دنیای فوتبال است

با به ثمر رساندن ۱۵ گل طی ۵ بازی ابتدایی فصل جدید لیگ برتر، قرمزها قدرت خط حمله خود را به رخ حریفان...

طرفداری- به گفته استن کالیمور، مثلث محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه در دنیای فوتبال بی نظیر است.

به گزارش سایت گل، خط حمله آتشین قرمزها یکی از اصلی‌ترین دلایل حضور این باشگاه در کورس قهرمانی لیگ برتر و همچنین قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. درخشش دوباره این بازیکنان در جریان برد ۳-۱ لیورپول مقابل نیوکاسل باعث شد تا کالیمور لب به ستایش از آن‌ها بگشاید.

شنبه برای تماشای پیروزی لیورپول مقابل نیوکاسل به ورزشگاه رفتم و در نیمه دوم با دیدن آن‌ها گفتم: «باشگاه سابقم عجب تیم فوق العاده و هماهنگی است.» می‌دانم در هر روز دیگری هم خوب هستند ولی انگار توانایی خاصی داشتند؛ یک نوع باور خاص و ریتم و کیفیتی که نشان از آمادگی‌شان داشت. شاید اگر دنبال نقاط ضعف (در ترکیب تیم) باشید بتوانید به بازیکن آزاد بودن آدریان در تابستان و یا مأیوس بودن دیووک اوریگی نسبت به عملکردش و محبور بودن به ترک زمین اشاره کنید. اما جدای از آن هر دو مدافع کناری تیم می‌توانند در پست خود در زمره بهترین‌های دنیا قرار بگیرند، جوئل ماتیپ با اعتماد به نفس بازی می‌کند، می‌توان برای انتقال از محوطه جریمه خودی به محوطه جریمه حریف روی جیجی وینالدوم و جایگیری‌اش حساب باز کرد و یا از جیمز میلنری گفت که به عنوان یک بازیکنِ در خدمت تیم وارد زمین شد. کسی نمی‌تواند به من بگوید مثلث هجومی بهتری نسبت به سادیو مانه، مو صلاح و روبرتو فیرمینو در دنیای فوتبال وجود دارد.

مهاجم سابق لیورپول افزود:

وقتی لیورپول ۱-۰ عقب افتاد، طرفداران کمی نگران شدند چون این باور وجود دارد به خاطر این که منچسترسیتی در تمامی بازی‌هایش برنده خواهد شد، ما هم باید همیشه برنده باشیم. اما آن‌ها کنترل کار را به دست گرفتند، فشار را حفظ کردند و به نیوکاسل امان ندادند. به نظر می‌رسد از آرامش تیمی که قهرمان خواهد شد برخوردار هستند و این بزرگ‌ترین تمجیدی است که می‌توانم از آن ها داشته باشم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا