سارق مسلح در گچساران دستگیر شد


سارق مسلح در گچساران دستگیر شد

گچساران - ایرنا - فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارق مسلح تلفن همراه با اعتراف به 35 فقره سرقت درشهرستان گچساران دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان گچساران و با توجه به حساسیت موضوع و اینکه سارق با یک دستگاه خودرو به صورت مسلحانه اقدام به سرقت می کرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با همکاری مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان کهگیلویه ضمن هماهنگی با مرجع قضائی پس از چند روز کار اطلاعاتی و گشت های نامحسوس، سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه به همراه یک دستگاه خودرو دستگیر کردند.
سردار انصاری تصریح کرد متهم در تحقیقات پلیسی به ۳۵ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و نصب دوربین در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پارسال۲ هزار متهم به ارتکاب انواع جرم از جمله سرقت،قاچاق کالا در شهرستان گچساران دستگیر شدند.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری و نفتخیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

۸۱۴۳/۶۱۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر