طرح بازرسی بازگشایی مدارس در کهگیلویه و بویراحمد تا بیستم مهر ادامه دارد


طرح بازرسی بازگشایی مدارس در کهگیلویه و بویراحمد تا بیستم مهر ادامه دارد

گچساران - ایرنا- معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده گان سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس استان که با حضور 40 بازرس ویژه در قالب 10 تیم در استان در حال اجراست تا بیستم مهرماه امسال ادامه دارد.

روح الله باقری فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح بازرسان صبح و عصر بر نحوه عرضه کالا و خدمات مورد نیاز دانش آموزان در بازارهای کهگیلویه و بویراحمد نظارت می کنند.

وی بیان کرد: نظارت بر نمایشگاه های پاییزه و مراکز تولید و عرضه پوشاک مدارس در این طرح نیز پیش بینی شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده گان سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یک ناظر مقیم در محل اداره برای پاسخگویی به شکایت های مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ نیز درصبح و عصر آماده دریافت گزارش های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات در بازار استان است.

باقری فرد ابراز داشت: براساس گزارش های بازرسان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای شهریور امسال تاکنون یکهزار و ۳۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی کیف،کفش،پوشاک و لوازم تحریر در مرکز استان انجام شده است که تاکنون پرونده ۴۰ برای متخلفان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی همچنین از انجام ۳۰۰ بازرسی از مراکز تولید و عرضه لباس فرم مدارس در مرکز استان خبر داد و افزود: در این زمینه ۱۶ پرونده با جریمه ۳۵۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

باقری فرد با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار برای پیشگیری از گران فروشی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا طبق قانون با متخلفان برخورد شود.

استان ۷۲۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ۲۸ هزار واحد صنفی دارد.

۸۱۴۳/۱۶۶۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت