٢4 شرکت دانش بنیان در آذربایجان‌غربی فعال است


٢4 شرکت دانش بنیان در آذربایجان‌غربی فعال است

ارومیه- ایرنا- سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با اشاره به گسترش فعالیت شرکت‌های مبتنی بر فناوری استان طی سال‌های اخیر، گفت: 24 شرکت دانش‌بنیان در این استان فعال می‌باشد که 12 واحد از آنها در این پارک علم و فناوری استقرار دارد.

علی‌محمد نیکبخت روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تولیدات این شرکت‌ها در زمینه‌های برق و الکترونیک، صنعت ساختمانی، کشاورزی، تولید و اتوماسیون، شیمی و پلیمر، اکوتوریسم منابع طبیعی و محیط زیست و انرژی‌های نوین زیست فناوری وارد بازار مصرف می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش‌بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان نخبه استان را فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی توجه به نیازهای استان و توسعه سرمایه‌گذاری در این بخش است، اظهار داشت: نیاز امروز کشور توجه به بخش پژوهش و توسعه فضای فناوری بوده و این امر نیازمند حمایت مسوولان است.

به گزارش ایرنا پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شد؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل‌گیری و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تلاش می‌کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه‌جانبه از شرکت‌های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه‌گذار بپردازد.

این پارک در تلاش است تا زمینه تجاری‌سازی و بازاریابی ایده‌های نوآورانه و فناورانه را فراهم کند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت‌ها در سطوح ملی و بین‌المللی داشته باشد.

۹‪۹۱۸ /۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !