شورای شهر تهران کمیته بررسی نام شهدا در معابر تشکیل داد


شورای شهر تهران کمیته بررسی نام شهدا در معابر تشکیل داد

تهران- ایرنا- نایب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: کمیته ویژه‌ای در کمیسیون حقوقی شورا برای بررسی موضوع حذف نام شهید از برخی خیابان‌های پایتخت تشکیل شد.

به گزارش ایرنا، سیدابراهیم امینی روز سه شنبه در یکصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران توضیح داد: در این کمیته ۲ تن از اعضای شورا که اتفاقا فرزند شهید هستند ،حضور دارند و به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع شهید یکی از عناصر محوری وحدت بخش میان تمامی جریانان سیاسی، قومی، مذهبی و فرهنگی و ... است و تمامی گروه ها و جریان ها و مردم به دلیل پیوند خوردن این موضوع با استقلال و مفهوم وطن به آن عرق دارند.

به گفته امینی، برخی جریانات پنهان و اشکار سیاسی بجای استفاده از این مفاهیم و نمادها برای وحدت سعی به ۲ قطبی کردن و سیاسی کردن این موضوع دارند اما افتخار ما خدمت به شهدا و خانواده ایشان است.

وی تصریح کرد: در عین حال پذیرای انتقادات دوستان بدون شائبه های سیاسی و فضاسازی در این کمیته هستیم و شورا مطمئنا به زوایای پیدا و پنهان این موضوع خواهد پرداخت.

امینی همچنین فرارسیدن سالروز تولد محمدحسین شهریار را تبریک گفت و شعر نو را یکی از عناصر گرانمایه ادبیات فارسی عنوان کرد.

تهرام/۹۳۴۳//۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی