تروریست ها از سوری‌ها سپر انسانی می‌سازند


تروریست ها از سوری‌ها سپر انسانی می‌سازند

رسانه های دولتی سوریه می گویند ، گروه تروریستی جبهه النصره برای چهارمین روز متوالی از خروج شهروندان از طریق کریدور ابو الدوره در استان شمال غربی ادلب جلوگیری می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، رسانه های دولتی سوریه می گویند ، گروه تروریستی جبهه النصره برای چهارمین روز متوالی از خروج شهروندان از طریق کریدور ابو الدوره در استان شمال غربی ادلب جلوگیری می کند.

خبرگزاری رسمی سانا روز دوشنبه گزارش داد که این کریدور که توسط ارتش سوریه برای عبور و مرور ایمن غیرنظامیان تهیه شده است که طی چهار روز گذشته توسط تروریستها مسدود شده است.

سانا افزود: با این حال ارتش سوریه همچنان به خروج غیرنظامیان از ادلب ادامه می دهد. تروریست ها از غیرنظامیان در روستاها و شهرهای شمال غربی استان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

پس از اینکه ارتش سوریه با حمایت ایران و روسیه موفق شد کنترل تقریباً تمام سرزمین های این کشور را از بین ببرد ، دستاوردهای شبه نظامیان را از بین برد و ادلب تنها منطقه بزرگ در اختیار تروریست های تحت حمایت خارجی است.

نیروهای دولتی در جدیدترین حمله خود که ماه گذشته انجام شد ، علیه شبه نظامیان تکفیری در حاشیه جنوبی ادلب توانستند بسیاری از مناطق شهر را از اشغال تروریست ها درآوردند.

ارتش سوریه قبل از شروع عملیات علیه تروریست ها به غیرنظامیان هشدار داد که ادلب را ترک کنند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید