کمیته‌ای در شورای شهر تهران برای بررسی حذف نام شهید از برخی پلاک‌های خیابان‌ها تشکیل شد


کمیته‌ای در شورای شهر تهران برای بررسی حذف نام شهید از برخی پلاک‌های خیابان‌ها تشکیل شد

تهران- ایرنا- نایب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: کمیته ویژه‌ای در کمیسیون حقوقی شورا برای بررسی موضوع حذف نام شهید از برخی خیابان‌های پایتخت تشکیل شد.

به گزارش ایرنا، سیدابراهیم امینی روز سه شنبه در یکصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران توضیح داد: در این کمیته ۲ تن از اعضای شورا که اتفاقا فرزند شهید هستند ،حضور دارند و به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع شهید یکی از عناصر محوری وحدت بخش میان تمامی جریانان سیاسی، قومی، مذهبی و فرهنگی و ... است و تمامی گروه ها و جریان ها و مردم به دلیل پیوند خوردن این موضوع با استقلال و مفهوم وطن به آن عرق دارند.

به گفته امینی، برخی جریانات پنهان و اشکار سیاسی بجای استفاده از این مفاهیم و نمادها برای وحدت سعی به ۲ قطبی کردن و سیاسی کردن این موضوع دارند اما افتخار ما خدمت به شهدا و خانواده ایشان است.

وی تصریح کرد: در عین حال پذیرای انتقادات دوستان بدون شائبه های سیاسی و فضاسازی در این کمیته هستیم و شورا مطمئنا به زوایای پیدا و پنهان این موضوع خواهد پرداخت.

امینی همچنین فرارسیدن سالروز تولد محمدحسین شهریار را تبریک گفت و شعر نو را یکی از عناصر گرانمایه ادبیات فارسی عنوان کرد.

تهرام/۹۳۴۳//۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر