بازگشت ال‌جی به دنیای تبلت‌ها با یک مدل میان‌رده + تصاویر


بازگشت ال‌جی به دنیای تبلت‌ها با یک مدل میان‌رده  + تصاویر

به تازگی اطلاعاتی درباره G Pad 5، تبلت جدید ال‌جی منتشر شده که علاوه بر ارائه مشخصات این دستگاه از حضور تراشه سه ساله اسنپدراگون 821 در آن به ما خبر می‌دهد.

بازگشت ال‌جی به دنیای تبلت‌ها با یک مدل میان‌رده  + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز خبری در فضای مجازی درز پیدا کرده که اگر بخواهیم صادقانه به آن نگاه کنیم، بسیار عجیب است. نه تنها ال‌جی برای بیشتر از دو سال است که از دور رقابت‌های تبلت‌ها خارج شده، بلکه تراشه Snapdragon 821 نیز آنقدر قدیمی به نظر می‌رسد که الان در دسترس نیست. اکنون با این پیش زمینه، اشاره‌های موجود به G Pad 5 و همچنین LM-T600 یا کد TF10 در فضای مجازی جنجالی به پا کرده است.

اطلاعات فاش شده از G Pad 5

دستگاهی با کد LM-T600L (یا LMT600L) به تازگی مجوز رادیویی خود را از RRA در کره جنوبی دریافت کرده است. از آن مهم‌تر، دستگاهی با همان شماره مدل در سورس کد کرنل سرور‌های ال‌جی نیز مشاهده شده است. اما نکته عجیب این است که خبری از LMT600US در بین این کد‌ها نیست؛ این مسئله می‌تواند به معنی عدم تولید نسخه مخصوص عرضه در آمریکا این تبلت باشد.

بازگشت ال‌جی به دنیای تبلت‌ها با یک مدل میان‌رده  + تصاویر

به نظر مشخصات می‌رسد سایر بخش‌های این دستگاه نهایی نشده‌اند، اما بیشتر وارد عمق فایل سورس کد کرنل سرور‌ها شدن باعث می‌شود ما اطلاعاتی دیگری درباره این تبلت به دست بیاوریم. این دو اطلاعات شامل ظرفیت باتری احتمالی این دستگاه‌های می‌شود که یکی ۶۰۰۰ میلی‌آمپر و دیگری ۸۲۰۰ میلی‌آمپر است. شاید چند نسخه مختلف از تبلت G Pad 5 در دست ساخت هستند، اگرچه با وجود این دو باتری احتمال این مسئله پایین است.

بازگشت ال‌جی به دنیای تبلت‌ها با یک مدل میان‌رده  + تصاویر

بازگشت ال‌جی به دنیای تبلت‌ها با یک مدل میان‌رده  + تصاویر

هنگامی که تبلت G Pad 5 از گوگل پلی نیز مجوز گرفت، بخش دیگری از مشخصات آن نیز فاش شد شد. از همه این مشخصات قابل توجه‌تر صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ رزولوشنی این دستگاه بود که نسبت صفحه نمایش آن ۱۶:۱۰ است. همچنین در این دستگاه از اندروید ۹ پای به عنوان سیستم عامل استفاده شده است. این دستگاه از LTE و حسگر اثر انگشت پشتیبانی می‌کند، اما قابلیت NTC را درون خود جای نداده است. در بخش پردازنده این تبلت، تراشه سه ساله Snapdragon 821 دیده می‌شودکه با یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی همراهی می‌شود؛ البته این پیکربندی برای حداقل یکی از این دستگاه‌های ال‌جی است.

با وجود همه این اطلاعات بازهم اکنون قضاوت کردن درباره این تبلت زود است و ما باید مدت زمان بیشتری برای دریافت مشخصات بیشتر و تصاویر آن منتظر بمانیم.

انتهای پیام/

ال‌جی به رقابت در دنیای تبلت‌ها باز می‌گردد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن