کلاس اولی‌های نوار شمالی کشور مراقب باشند


کلاس اولی‌های نوار شمالی کشور مراقب باشند

تهران- ایرنا- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر جمعه و صبح شنبه ( 29 و 30 شهریور) با شمالی شدن جریانات هوا بر روی دریای خزر، بارش در سواحل آغاز می‌شود و یکشنبه ( 31 شهریور ) سواحل به ویژه در آستارا و رشت بارانی خواهد بود. بنابراین کلاس اولی‌ها مراقب باشند. دوشنبه ( اول مهر ) نیز تمام دانش‌آموزان نوار شمالی کشور مراقب باشند چون در این منطقه...

امین حسین نقشینه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: امروز تا پایان این هفته در بیشتر نقاط کشور جو آرام است البته در سواحل غربی و ارتفاعات مرکزی البرز در برخی ساعات انتظار بارش های خفیف داریم، همچنین پیش بینی شده که تا فردا دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۳ تا ۵ درجه افزایش یابد.

وی اظهارداشت: امروز شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل و شرق استان کرمان افزایش سرعت وزش باد خواهند داشت که می‌تواند به همراه خیزش گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا شود.

دانش‌آموزان تهرانی گول گرمای آخر هفته تابستان را نخورند

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران در ۵ روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری خواهد داشت که گاهی با وزش باد همراه است، کمینه دمای امروز مهرآباد ۲۱ و شمیران ۱۹ بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۳ درجه می رسد که فردا ۳۴ و پس فردا ۳۶ درجه بالای صفر می شود ، البته اول مهر تهران پاییزی می شود بنابراین دانش آموزان گول هوای گرم هفته پایانی تابستان را نخورند و روز اول مهر مراقب سرمای هوا باشند.

نقشینه افزود: شهرکرد و اردبیل با دمای ۷ درجه بالای صفر و اهواز ۴۷ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند، البته دمای اهواز جمعه با ۵ درجه کاهش به ۴۲ درجه بالای صفر می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل