قسمت آخر «مصیر» با جهاد در اندیشه امام موسی صدر پخش می‌شود


قسمت آخر «مصیر» با جهاد در اندیشه امام موسی صدر پخش می‌شود

آخرین قسمت از ویژه‌برنامه هفت قسمتی «مصیر» با موضوع «جهاد در اندیشه امام موسی صدر» با حضور سفیر سابق ایران در سوریه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: آخرین قسمت از ویژه برنامه هفت قسمتی «مصیر» امشب (دوشنبه، ۱۷ شهریور) ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

امشب در آخرین قسمت از ویژه برنامه مصیر، «عطاالله بیگدلی» مجری برنامه میزبان «حسین شیخ الاسلام» عضو سابق مجلس شورای اسلامی، سفیر سابق سوریه و معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی می شود.

ویژه برنامه‌ «مصیر» که به مناسبت سالروز ربوده‌شدن امام موسی صدر به بررسی ابعاد فکری و عملی این متفکر مسلمان پرداخته است در آخرین قسمت به موضوع «جهاد و نقش امام موسی صدر در جغرافیای سیاسی منطقه» می پردازد.


«جهاد در اندیشه امام موسی صدر»، «نقش ایشان در جغرافیای سیاسی منطقه»، «شخصیت مبارز امام موسی صدر» از جمله محورهای این گفتگوی تلویزیونی است.


در قسمت اول این ویژه برنامه، در سال‌روز ربوده شدن امام موسی صدر، با حضور حورا صدر (فرزند امام موسی صدر) به پرونده‌ی ربودن ایشان و در قسمت دوم با حضور دکتر مهتدی به موضوع صهیونیسم و مقاومت پرداخته شد. موضوع قسمت سوم برنامه اندیشه سیاسی امام موسی صدر بود و با حضور دکتر شریف لک‌زایی و اجرای عطاالله بیگدلی روی آنتن رفت. در قسمت چهارم به موضوع اقتصاد و محرومیت‌زدایی در اندیشه‌ امام موسی صدر پرداخته شد. در پنجمین قسمت موضوع «دین شناسی» و در قسمت ششم مصیر به الگوی تربیتی امام موسی صدر و نگاه ایشان به مسئله «تربیت جامعه متدین» پرداخته شد.


«مصیر» به تهیه کنندگی کاوه امیری در هفت قسمت در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی