برگزاری نمایشگاه «مست خدا» در فرهنگ‌سرای قرآن


برگزاری نمایشگاه «مست خدا» در فرهنگ‌سرای قرآن

فرهنگ‌سرای قرآن به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) میزبان نمایشگاه‌های عکس و نقاشی و خوش‌نگاری با عنوان «مست خدا» شده است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: فرهنگسرای قرآن نمایشگاهی از آثار خط نقاشی و خوشنگاری و همچنین نمایشگاه عکس گروهی با موضوع عاشورا را برگزار کرده است.

این نمایشگاه با عنوان «مست خدا» شامل خط نقاشی و خوش‌نگاری ۳۰ تابلو از آثار استاد «اسحاق حنیفه» در موضوع محرم و عاشورا است که با تکنیک ترکیبی و آزاد خلق شده‌اند؛ علاقه‌مندان برای بازدید این تابلوهای زیبا می توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ به جز ایام تعطیل به نگارخانه هدی به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند.

همچنین فرهنگسرای قرآن در این ایام اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس گروهی عاشورا کرده است. این نمایشگاه با نمایش بیش از ۳۰ تابلوی عکس از جلوه‌های مختلف حضور مردم کوچه وبازار برای عزاداری و بزرگداشت قیام کربلا ،سهم کوچکی از ارادت خود به ساحت مقدس امام حسین(ع) را ادا خواهد کرد.


این نمایشگاه از اول محرم تا پایان این ماه در طبقات فرهنگسرا برپا است و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه در ساعات یاد شده به فرهنگسرای قرآن به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری مراجعه کنند.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش