درگیری با روسی، انگیزه بیشتری به مارکز برای پیروزی میزانو داد


موتوجی پی ایران – مارک مارکز می گوید که درگیری اش با ولنتینو روسی در تعیین خط گرندپری سن مارینو به او برای پیروزی در مسابقه انگیزه بیشتری داد، اگرچه ریسک کسب این پیروزی با توجه به اختلاف امتیاز او در جدول قهرمانی، غیر ضروری بود. موتورسوار رپسول هوندا در حال ثبت سریع‌ترین زمان پیست در تعیین خط بود و در این بین از روسی سبقت گرفت و در ادامه دور خود...

موتوجی پی ایرانمارک مارکز می گوید که درگیری اش با ولنتینو روسی در تعیین خط گرندپری سن مارینو به او برای پیروزی در مسابقه انگیزه بیشتری داد، اگرچه ریسک کسب این پیروزی با توجه به اختلاف امتیاز او در جدول قهرمانی، غیر ضروری بود.

موتورسوار رپسول هوندا در حال ثبت سریع‌ترین زمان پیست در تعیین خط بود و در این بین از روسی سبقت گرفت و در ادامه دور خود را از دست داد و موتورسوار یاماها اما عقب نکشید و از او برای بار دیگر رد شد اما نزدیک بود باعث زمین خوردن مارکز شود. بدین ترتیب زمان هر دو خراب شد. مارکز مسابقه را از رده پنجم آغاز کرد و در همان چند دور ابتدایی خود را به رده های بالا رساند و در دور پایانی نیز با سبقت از فابیو کوارتارارو، هفتمین پیروزی فصلش را کسب کرد.

درگیری با روسی، انگیزه بیشتری به مارکز برای پیروزی میزانو داددرگیری با روسی، انگیزه بیشتری به مارکز برای پیروزی میزانو داد ماوریک وینالس، مارک مارکز و فابیو کوارتارارو

مارکز گفت:

می دانستم که کسب پیروزی غیرضروری بود زیرا فهمیدم که رینز از مسابقه کنار رفته و دویزیوسو نیز فاصله زیادی دارد. اما راستش صحبت های دیروز یک انگیزه مضاعف برای مسابقه بود.

یک شخصی مرا بیدار کرد و این بهترین روش برای واکنش نشان دادن است، بهترین راه حرف زدن در پیست است.

سعی کردم که پشت کوارتارارو بمانم، با خودم گفتم”امتحان کنم یا نه؟ در دور آخر امتحان می کنم”. اگر برای سبقت تلاش نمی کردم، نمی توانستم در شب به خوبی بخوابم.

سعی کردم باهوش باشم و در پایان، پیروزی در ایتالیا بسیار خوب بوده، و از آن بهتر برتری 93 امتیازی در جدول قهرمانی است.

مارکز برای کسب ششمین عنوان قهرمانی اش، از شش مسابقه آتی فقط به 58 امتیاز نیاز دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی