رناتو سانچز: برای رفتن به بایرن مونیخ آماده نبودم زیرا تغییر برای من سریع رخ داد اما در این تیم پخته تر شدم


رناتو سانچز: برای رفتن به بایرن مونیخ آماده نبودم زیرا تغییر برای من سریع رخ داد اما در این تیم پخته تر شدم

هافبک پرتغالی لیل، انتقادات از خود که در آلمان فردی غیر حرفه ای بوده است را رد می کند.

طرفداری- رناتو سانچز معتقد است فراز و نشیب هایی که در دوران حرفه ای او وجود داشته، بخشی از فوتبال است.

پس از درخشش در بنفیکا و سپس قهرمانی با تیم ملی پرتغال در یورو 2016، رناتو سانچز، به بایرن مونیخ پیوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و یک سال بعد به سوانزی قرض داده شد. سپس این هافبک 22 ساله به بایرن بازگشت و پس از یک فصل نیمکت نشینی، در نهایت در تابستان سال جاری به باشگاه لیل منتقل شد. سانچز در مصاحبه با RMC Sport در مورد تجربه خود در سه سال اخیر گفت:

در دوران حرفه ای من، فراز و نشیب هایی وجود داشته اما معتقدم این بخشی از فوتبال است. اگر اوضاع آنگونه که می خواهید پیش نمی رود، نباید تسلیم شد. به ویژه به این خاطر که به سطحی رسیده بودم که موفقیت های گروهی و فردی (بهترین بازیکن جوان یورو 16 و قهرمانی با پرتغال) را تجربه کردم. مهم ترین موضوع این است که آنچه شما را خوشحال می کند را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. در اولین سال حضورم در بایرن مونیخ، به خوبی نتوانستم در این تیم وفق پیدا کنم. برای رفتن به آنجا آماده نبودم زیرا تغییر برای من خیلی سریع رخ داد. تازه 6 ماه بود که تبدیل به فوتبالیستی حرفه ای در بنفیکا شده بودم و به طور ناگهانی به یکی از بهترین باشگاه های دنیا منتقل شدم. هنگامی که به بایرن آمدم، اوضاع کاملا متفاوت بود. اما از آغاز سال دوم حضورم، شروع به تطبیق کردم. قصد ماندن داشتم اما اوضاع همانگونه که می خواستم پیش نرفت. با همه این اوصاف، بازی در بایرن برای من مهم و قابل توجه بود که در آن چیزهای زیادی آموختم و پخته تر شدم.

هافبک پرتغالی در مورد انتقاداتی که از زندگی شخصی وی در آلمان مطرح بود نیز اظهار داشت:

افراد بدون اینکه چیزی بدانند، زیاد صحبت می کنند در حالی که در زندگی روزمره شما حضور ندارند. سبک زندگی من، سبک زندگی یک جوان عادی بود. تمرین می کردم، به خانه می رفتم و تقریبا اکثر وقت خود را در خانه می گذراندم. گاهی اوقات نیز به مانند هر فردی به رستوران می رفتم. هنگامی که در زمین بازی، اوضاع برایم خوب پیش نمی رفت، افرادی که واقعا من را نمی شناختند، برای توضیح عملکردم به دنبال انتقاداتی بودند. اما یک زندگی عادی داشتم و حرفه ای بودم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق