به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، علی فروغی مدیر شبکه سه در تشریح برنامه های آتی این شبکه گفت: مجموعه «فوق لیسانسه ها» در مرحله تصویربرداری است و نگارش «بانوی عمارت ۲» نیز رو به پایان است. ضمن اینکه سریال طنز ۹۰ شبی جدیدی با کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان نیز در دستور کار قرار دارد.

فروغی در ادامه درباره برنامه های دیگر شبکه نیز گفت: برای فصل جدید «ستاره ساز» حدود ۳۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در برنامه ثبت نام کرده اند که استقبال کم نظیری است و درحال بررسی، داوری و طراحی های فصل دوم این برنامه و رفع موانع مالی آن هستیم.

مدیر شبکه سوم سیما گفت: یکی از خلأهای شبکه پرداختن به موضوع رونق تولید به عنوان یکی از مسایل مهم کشور بود چراکه می خواستیم برنامه ای طراحی شود که متناسب با مخاطبان شبکه باشد.

وی افزود: ثمره تلاش چند ماهه همکاران ما در شبکه، برنامه ای سرگرم کننده و مبتنی بر کشف استعدادهای حوزه تولید است که به زودی از شبکه پخش خواهد شد.

فروغی با بیان اینکه تلاش کرده ایم تا مسایل و نیازهای فکری مخاطب شبکه ۳ را بشناسیم و به آن پاسخ دهیم، گفت: از همکارانم در برنامه «بدون توقف» خواسته ام صریح و عالمانه به شبهات جوانان در حوزه مسائل اقتصادی و سیاسی و فرهنگی بپردازند و بازخورد‌‌های ما از مردم نیز نشان می دهد این نوع پرداختن به مسایل، استقبال قابل توجهی میان مردم داشته است.

فروغی با بیان اینکه در حال بررسی مقدمات برنامه جدید رضا رشیدپور هستند، گفت: ۲-۳ برنامه جدید سرگرمی در حال تولید است که به زودی جزییات بیشتری از آنها اعلام می‌شود.

مدیر شبکه سه در پایان عنوان کرد: با توجه به فصل پرشور رقابت‌های ورزشی که در آن قرار داریم و بازی‌های فوتبال لیگ برتر، مسابقات والیبال و از سوی دیگر مسابقات کشتی و تکواندو در حال برگزاری است، شبکه۳ بصورت ویژه به پوشش این مسابقات پرداخته و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.