روایت تلخ شاهدان عینی از حادثه تلخ ورزشگاه آزادی/ عماد قربانی سهل انگاری بزرگ +فیلم


روایت تلخ شاهدان عینی از حادثه تلخ ورزشگاه آزادی/  عماد  قربانی سهل انگاری بزرگ +فیلم

پسری به نام عماد در حاشیه بازی پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال به خاطر برق گرفتگی درگذشت.

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، شاهدین عینی ماجرا را چنین روایت می کنند:عماد که از ورزشگاه و تماشای بازی پرسپولیس - نفت برمی گشت حوالی ساعت 9 شب در تماس صورتش با میله داربست که به دکل برق متصل بود دچار برق گرفتگی شدید شد و درگذشت.

عماد متولد 1392 بود. کودکی که برای پشت سر گذاشتن یک روز آخر تابستان ،کمی قبل از آغاز فصل مدارس با پدر که غرفه دار یکی از بوفه های ورزشگاه آزادی بود به محوطه مجموعه ورزشی آزادی آمده بود. روزی که با بازی گذشت و به فاجعه ای تلخ و وحشتناک ختم شد.

پدر عماد بر اثر ناراحتی زیاد توان ایستادن و حرف زدن نداشت .او که برای توضیح اتفاق در ورزشگاه حاضر شده بود بدترین لحظات زندگی را پشت سرمی گذاشت و با اندوه و گریه ماجرا را با جزییات برای قاضی کشیک و کارشناس برق شرح داد .

در اظهارنظرهای اولیه پیمانکاری که داربست های بازرسی بدنی پیش از گیت های هوشمند ورزشگاه آزادی را نصب کرده مقصر این مرگ شناخته شده و با تکمیل پرونده برای بازجویی به مراکز قضایی معرفی خواهد شد. البته هنوز اظهارنظر روشنی در این قضیه انجام نشده و باید منتظر اتمام بررسی ها و نظر کارشناسی ماند .

مرگ عماد صفی یاری دومین حادثه تلخ این روزهای فوتبال ایران است. مرگهایی که واکنش هایی شدید را در میان مخاطبان و هواداران فوتبال برانگیخته و آنها را نسبت به ادامه عشق ورزی به رشته مورد علاقه شان دچار تردید کرده است.

مرگ دلخراش کودک ۸ ساله در ورزشگاه آزادی

علت مرگ کودک ۸ ساله در ورزشگاه آزادی چه بود؟

جزییات فوت پسر ۸ ساله در ورزشگاه آزادی

قاضی کشیک شبانه به استادیوم آزادی رفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات