دانش آموزان اهوازی حادثه تروریستی 31 شهریور را به تصویر کشیدند


دانش آموزان اهوازی حادثه تروریستی 31 شهریور را به تصویر کشیدند

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: در آستانه اولین سالگرد حادثه تروریستی 31 شهریور، دانش آموزان این ناحیه این روز را به تصویر کشیدند.

دانش آموزان اهوازی حادثه تروریستی 31 شهریور را به تصویر کشیدند
صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از اهواز، با اشاره به اینکه آشنایی دانش آموزان با فرهنگ شهادت و ایثار به عنوان یک راهبرد اصلی در حوزه فرهنگ و هنر دنبال می‌شود، گفت: اثر نقاشی همگانی دانش آموزان دختر دبیرستان گلستان ناحیه یک اهواز با موضوع حادثه تروریستی ۳۱ شهریور و شهادت جمعی از هم هموطنانمان در آستانه این روز و آغاز هفته دفاع مقدس رونمایی شد.

او با بیان اینکه دشمنان همواره در پی ضربه زدن به این مهین اسلامی هستند، بیان داشت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید با فرهنگ دفاع از مهین آشنا شوند و جانفشانی‌های شهدا را ارج بنهند.

نیسی گمراوی با تقدیر از مدیر، معاونان و دبیر هنر این دبیرستان متوسطه اول و دانش آموزانی که در این اقدام فرهنگی مشارکت داشته اند، تصریح کرد: ۲۵ دانش آموز با هدف نمایش و محکومیت این اقدام ددمنشانه دشمنان این اثر هنری را طراحی کرده اند.

حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ۹۷ در رژه نیرو‌های مسلح خوزستان که از سوی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و برخی از ایادی آنان انجام گرفت، منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان