افشای عکس یک قاب دیگر از Mate 30 هوآوی با جزئیات بیشتر + تصویر


افشای عکس یک قاب دیگر از Mate 30 هوآوی با جزئیات بیشتر + تصویر

اخیرا یک تصویر دیگر از قاب جدید هوآوی با نام Mate 30 فاش شده است که اطلاعات تازه‌ای از این گوشی به ما می‌دهد.

افشای عکس یک قاب دیگر از Mate 30 هوآوی با جزئیات بیشتر + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که ما و طرفداران محصولات هوآوی منتظر رونمایی گوشی جدید این شرکت با نام Mate 30 هستیم. تاکنون رندر‌ها و اطلاعاتی از این دستگاه به بیرون درز پیدا کرده و مطمئنا باز هم این اتفاق در آینده خواهد افتاد. به تازگی تصویر جدیدی از قاب این گوشی منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای به ما می‌دهد.

ماژول دایره‌ای دوربین در Mate 30

این تصویر منتشر شده از قاب گوشی هوآوی Mate 30 (یا شاید هم Mate 30 Pro) ساعاتی است که در شبکه ها‌ی اجتماعی دست به دست می‌شود. در این تصویر یک ماژول دایره‌ای شکل دوربین در کنار یک برش عمودی دیده می‌شود که اصلا برای ما شگفت‌آور نیست، زیرا تاکنون یکی از نکته‌های اصلی اطلاعات فاش شده، وجود همین بخش‌ها در پشت Mate 30 بوده است. دقیقا همین مشخصات در نسخه‌های دیگر قاب گوشی‌های مشابه که پیشتر فاش شده بود نیز دیده می‌شد که از آن‌ها می‌توان به قاب گوشی فاش شده از P30 Pro اشاره کرد. در ادامه توئیتی که حاوی تصویر فاش شده قاب گوشی Mate 30 است را مشاهده می‌کنید:

افشای عکس یک قاب دیگر از Mate 30 هوآوی با جزئیات بیشتر + تصویر

بیشتر بخوایند: عظیم‌ترین باتری نسل آیفون‌ در iPhone 11 Pro Max

نکته جالب این تصاویر، طراحی کامل این قاب‌ها است، به شکلی که انگار این محصولات به طور کامل از نسخه نهایی ساخته شده‌اند؛ حتی بخش‌های مختلف دوربین این دستگاه که ظریف‌تر نیز هستند هم طراحی شده، درست است که شرکت‌های تولید قاب گوشی زودتر از بقیه طراحی نسخه نهایی گوشی را در دست خواهند داشت، اما با وجود فاصله زمانی باقی مانده تا عرضه نهایی Mate 30، چنین قابی کمی ما را شگفت‌زده می‌کند.

به هر حال، آرایش دوربین قطعاً با بسیاری از موارد پیشنهادی قبلی متفاوت است. تا آن‌جا که ما در حال حاضر می‌دانیم این گوشی از یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی به همراه ترکیبی از یک لنز اولترا واید ۴۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور 3D تشخیص عمق، تشکیل می‌شود. لنز تله فوتو موجود در این دستگاه به خوبی لنز پریسکوپی با توانایی زوم ۵ برابر در گوشی هوآوی P30 Pro است. کوچکترین حفره بریده شده در قاب این گوشی به احتمال خیلی قوی، میزبان سنسور ToF این دستگاه است که وظیفه تشخیص عمق را دارد. البته برای این که به طور دقیق متوجه شویم این برش‌های موجود روی قاب Mate 30 برای کدام سنسور و لنز این دستگاه هستند.

انتهای پیام/

تصویر یک قاب دیگر از Mate 30 فاش شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد