انصاری: از قانون 90 به 10 دربی پایتخت استقبال می‌کنیم/ به تیم استقلال احترام می‌گذاریم


انصاری: از قانون 90 به 10 دربی پایتخت استقبال می‌کنیم/ به تیم استقلال احترام می‌گذاریم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم حق طبیعی هر تیم است که بتواند از حداکثر ظرفیت تماشاگران خود استفاده کند.  

انصاری: از قانون 90 به 10 دربی پایتخت استقبال می‌کنیم/ به تیم استقلال احترام می‌گذاریم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره قانون ۹۰ به ۱۰ برای بازی دربی اظهار کرد: به نظرم اتفاق خوبی است و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم. حق طبیعی هر تیم است که بتواند از حداکثر ظرفیت تماشاگران خود استفاده کند.

او درباره اینکه با هواداران صحبت کند تا قانون ۹۰ به ۱۰ را احترام بگذارند و بلیت نخرند، گفت: امیدوارم این اتفاق هم در بازی برگشت هم رخ بدهد و ما هم ۹۰ درصد میزبانی را داشته باشیم. نمی‌دانم این اتفاق رخ بدهد یا ندهد و اطلاعی ندارم که هواداران پرسپولیس قرار است بلیت جایگاه استقلالی‌ها را بخرند، اما امیدوارم هر کس از ظرفیت خود استفاده کند و از تیمش حمایت کند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - صنعت نفت آبادان صفر/ سرخپوشان با پیروزی به مصاف شهرآورد رفتند

انصاری درباره اینکه با حضور محمد نادری یک خط جلوتر آمد، گفت: بله نتیجه بازی به صورتی بود که باید یک مقدار دفاعی‌تر بازی می‌کردیم به همین علت من یک خط جلوتر بازی کردم.

او درباره مصدومیتش بیان کرد: یک مقدار شرایطم خوب است، اما بازی به بازی باید آمادگی خود را بالاتر ببرم. خدا را شکر که اتفاق بدی برایم رخ نداد.

اسکوچیچ مربی باشخصیت و قابل احترامی است

مدافع پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت آبادان تیم خوبی است و همیشه از تیم‌هایی بوده است که فوتبال بازی می‌کند و اسکوچیچ هم در تیم‌هایی که بوده نتایج خوبی کسب کرده است و مربی باشخصیت و قابل احترامی است.

او درباره دربی پایتخت و اینکه استقلال نتایج خوبی تاکنون در لیگ برتر نگرفته است، گفت: ما همه می‌دانیم که استقلال تیم خوبی است و این تیم نتوانسته نتایج مدنظر خود را بگیرد، اما به این تیم احترام می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: نحوه اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی مشخص شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در