ترابی: تیم پرسپولیس باید بیشتر کار کند/ برای استقلال کُری نمی‌خوانم


ترابی: تیم پرسپولیس باید بیشتر کار کند/ برای استقلال کُری نمی‌خوانم

هافبک تیم پرسپولیس گفت: برای استفاده بهتر از موقعیت‌های مان باید بیشتر کار کنیم.

ترابی: تیم پرسپولیس باید بیشتر کار کند/ برای استقلال کُری نمی‌خوانم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر بیان کرد: بازی خوبی بود و به جز ۲۰ دقیقه پایانی نیمه اول خیلی خوب کار کردیم. خدا را شکر می‌کنم توانستیم ۳ امتیاز بازی با صنعت نفت را بگیریم و امیدوارم در ادامه لیگ هم این روند را ادامه بدهیم.

او درباره موقعیت‌های از دست رفته پرسپولیس در این بازی اظهار داشت: به هر حال باید بیشتر کار کنیم تا در آینده بهتر از این عمل کرده و قدر فرصت هایمان را بدانیم.

ترابی درباره تاثیر اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ روی بازی دربی گفت: بی شک این موضوع هیجان دربی را بیشتر می‌کند و امیدوارم این قانون اجرا شود تا همانگونه که استقلال در بازی رفت از حضور ۹۰ درصدی هوادارانش استفاده می‌کند ما هم در بازی برگشت بتوانیم از این موضوع بهره ببریم. دوست دارم دربی هم بازی خوب و تماشاگرپسندی باشد.

بیشتر بخوانید: پیروزی پرسپولیس قربانی ۸ ساله گرفت

هافبک ملی پوش پرسپولیس درباره نتیجه گیری این تیم در آخرین بازی پیش از دربی برخلاف استقلال که مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی رسید، بیان کرد: به نظر من دربی شرایط خاصی دارد و نمی‌توانیم بگوییم با توجه به برد ما در هفته قبل از این بازی و تساوی استقلال، قطعا پرسپولیس برنده می‌شود. اینگونه نیست و تمام تلاش مان را به کار می‌گیریم تا در دربی هم عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشیم.

ترابی درباره اینکه آیا برای تیم استقلال کری می‌خواند، گفت: من برای حریف کری نمی‌خوانم چراکه دیدار با استقلال تفاوتی با سایر بازی‌ها ندارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان