درخواست برکناری رئیس هیات فوتبال سمنان بدست تاج رسید


درخواست برکناری رئیس هیات فوتبال سمنان بدست تاج رسید

سمنان- ایرنا- درخواست جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان برای برکناری رئیس این هیات ورزشی در استان بدست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران رسید.

جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان خواستار تحقق وعده وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برکناری رئیس این هیات و تشکیل مجمع فوق العاده شدند.

در این نامه که شامگاه دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته شده است، ۱۳ تن از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان خواستار برگزاری مجمع فوق‌العاده و برکناری رییس هیات شدند.

در این نامه آمده است: اینجانبان امضا جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان با عنایت به وقایع رخ داده پیرامون فوتبال این استان و شرایط نامناسب ایجاد شده که نتیجه عدم مدیریت و بی تدبیری شخص رئیس هیات فوتبال استان می‌باشد، براساس اساسنامه هیات های فوتبال استان ها با دستور جلسه برگزاری مجمع فوق العاده، برکناری رئیس هیات فوتبال استان سمنان را خواستاریم تا با حضور افراد متعهد و دلسوز به ورزش فوتبال شاهد از بین رفتن تنش ها و ایجاد آرامش در جامعه فوتبال استان باشیم.

در ادامه این نامه برخی از موارد انتقاد به این شرح اعلام شده است: نداشتن هیات رئیسه جهت تصمیم گیری برای انتخاب اعضای هیات از جمله دبیر و روسای کمیته‌های مختلف، باشگاه‌داری به جای رسیدگی به امورات هیات در سال‌های گذشته که در نهایت نیز به علت بی تدبیری نامبرده امتیاز تیم لیگ دو فوتبال کشور که به مدت چهار سال در این استان با تمامی مشکلات حفظ گردیده بود، به دسته پایین تر و در نهایت به لیگ استان سقوط کرد و عدم برگزاری مجمع سالیانه و ارایه گزارش به نحوی که در حال حاضر بیش از سه سال و اندی از مدیریت وی می گذرد صرفا دو مجمع برگزار شده است که اولی برای انتخاب رئیس هیات و دیگری در سال گذشته و بدون نتیجه بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در مکاتبه‌ای با رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران خواستار اقدام مقتضی در خصوص درخواست اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان شد.

در متن نامه مجتبی جانعلی آمده است: پیرو نامه شماره ۲۱۱/۰۱/۱۹۲۰۲ مورخ ۹۸/۴/۱۵ و بازگشت به نامه شماره ۲۶۱/۹۸/۹۱۸۴/۲۹ مورخ ۹۸/۵/۲۴ آن فدراسیون محترم به پیوست یکبرگ لیست و درخواست اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان در خصوص برگزاری مجمع فوق العاده و برکناری رئیس هیات فوتبال استان سمنان جهت استحضار و هر گونه اقدام مقتضی به حضور ارسال می گردد.

در هفته دولت امسال، جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: فوتبال سمنان با تشکیل فوری مجمع هیات سامان گیرد.

وی که برای افتتاح بزرگترین نمایشگاه فرهنگی- ورزشی کشور در شامگاه شنبه دوم شهریور ۹۸ در سمنان حضور یافته بود، گفت: نظر این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال بر تشکیل هرچه سریع‌تر مجمع هیات فوتبال سمنان و ساماندهی این رشته ورزشی در استان است.

تقی‌زاده اظهار داشت: شب گذشته درباره شکل‌گیری هر چه سریع‌تر مجمع هیات فوتبال سمنان با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت شد، امید است تا روزهای آینده مقدمات تشکیل این مجمع انجام شود و سریع تر مسوول مربوطه مشخص و مدیریت هیات فوتبال این استان سامان گیرد.

اما حال با گذشت، بیست و سه روز، اهالی فوتبال این استان همچنان منتظر وعده‌ها برای ساماندهی به این هیات ورزشی هستند.

عملکرد علی رضاعلی رئیس هیات فوتبال استان سمنان در سال‌های اخیر برخی انتقادات تند اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

رضاعلی از فروردین‌ ۹۵ که در مجمع انتخابات هیات فوتبال سمنان رای آورد به مدت چهار سال با حکم علی کفاشیان به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان منصوب شد.

این انتصاب از همان ابتدا مورد انتقاد برخی از اهالی فوتبال استان سمنان قرار گرفت و جمعی معتقد بودند که اساسا ریاست رضاعلی بر هیأت فوتبال استان سمنان دارای اشکالات قانونی است و مدارکی نیز در این زمینه توسط برخی از اهالی رسانه انتشار یافت.

۹۸۹۱/۷۴۰۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !