برای اولین‌بار؛ هواداران بدون بلیت پشت درهای آزادی ماندند


در راستای اجرای قوانین جدید امنیتی ورزشگاه‌ها و برای اولین‌بار هوادارانی که بدون اخذ بلیت راهی ورزشگاه آزادی شده بودند، با مخالفت یگان ویژه نتوانستند از گیت‌های ورزشگاه عبور کنند و وارد ورزشگاه شوند. به گزارش ایسنا،...

در راستای اجرای قوانین جدید امنیتی ورزشگاه‌ها و برای اولین‌بار هوادارانی که بدون اخذ بلیت راهی ورزشگاه آزادی شده بودند، با مخالفت یگان ویژه نتوانستند از گیت‌های ورزشگاه عبور کنند و وارد ورزشگاه شوند.

به گزارش ایسنا، حدود سه هزار هوادار پرسپولیسی که بدون داشتن بلیت عازم ورزشگاه آزادی شده بودند و برای خرید بلیت الکترونیکی اقدام نکرده بودند، خواستار ورود رایگان به ورزشگاه شدند که فرمانده یگان ویژه مستقر در ورزشگاه ۵ دقیقه قبل از شروع بازی از طریق بلندگو از این تعداد تماشاگران خواهش کرد به قانون احترام بگذارند و اعلام کرد به هیچ وجه اجازه ورود بدون بلیت را به ورزشگاه نمی‌دهد و از نیروهای خود خواست که جمعیت را در کمال آرامش و احترام به پشت مجموعه دوازده هزاری نفری منتقل کنند تا آن‌جا از طریق مانیتور تلویزیونی بازی را تماشا کنند.

با این وجود هواداران کماکان خواستار ورود به ورزشگاه هستند و علیه یگان ویژه شعار دادند که فرمانده یگان ویژه تاکید کرد اجازه چین کاری را نخواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر