یدالله محبی: امید به کسب نشان در رقابت‌های جهانی دارم


یدالله محبی: امید به کسب نشان در رقابت‌های جهانی دارم

کرمانشاه- ایرنا - کشتی‌گیر سنگین وزن آزادکار تیم ملی بزرگسالان ایران با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی خود در آستانه مسابقات جهانی قزاقستان، گفت: با توجه به شرایط فعلی خود امیدوار به کسب نشان در این رقابت‌ها هستم.

یدالله محبی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز آخرین روز اردوی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات جهانی بود و خوشبختانه در هفته های اخیر تمرینات بسیار خوب و با نشاطی را پشت سرگذاشتیم.

وی با بیان اینکه شرایط آمادگی خوبی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی دارد، گفت: خوشبختانه آسیب دیدگی خاصی هم ندارم و با پشت سرگذاشتن تمرینات آماده حضوری قدرتمندانه در این مسابقات هستم.

محبی با بیان اینکه مسابقات جهانی امسال که حکم انتخابی المپیک را نیز دارد سخت تر از مسابقات دیگر است، گفت: همیشه رقابت های جهانی در سال قبل از المپیک از دشواری های خاص خود برخوردار بوده و به طور قطع همه رقبا با آمادگی کامل و انگیزه بالایی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی قزاقستان افزود: کشتی گیران ترکیه، آمریکا، گرجستان و اوکراین از مهمترین رقبای من در مسابقات پیش رو هستند که البته با توجه به رویارویی با این کشتی گیران در تورنمنت های قبلی، شناخت خوبی از آنها دارم.

وی همچنین آمادگی سایر اعضای تیم ملی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تیم ما جوان و باانگیزه است و با توجه به تمرینات بسیار خوبی هم که زیرنظر کادر فنی پشت سرگذاشته آماده و پرتوان به مسابقات خواهند رفت و امیدوارم بتوانیم روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار بگیریم.

محبی در خصوص ۲ ملی پوش دیگر کرمانشاهی نیز گفت: رضا افضلی و بهمن تیموری هم بسیار باانگیزه هستند و جزو خوب های وزن خود در دنیا محسوب می شوند اما حریفان قدرتمندی را پیش رو داشته و کار سختی خواهند داشت.

ملی پوش کشتی ایران در پایان ابراز امیدواری کرد وی و سایر اعضای تیم ملی بتوانند دست پر مسابقات جهانی را ترک و از اعتبار کشتی کشورمان دفاع کنند.

رضا اطری در ۵۷ کیلوگرم، بهنام احسان پور در ۶۱ کیلو، امیرمحمد یزدانی در ۶۵ کیلو، یونس امامی در ۷۰ کیلو، رضا افضلی در ۷۴ کیلو، بهمن تیموری در ۷۹ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو، علیرضا کریمی در ۹۲ کیلو، علی شعبانی در ۹۷ کیلو و یدالله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم با هدایت غلامرضا محبی نمایندگان کشتی ایران در مسابقات جهانی هستند.

رقابت های جهانی قزاقستان طی روزهای ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می شود و حکم انتخابی مسابقات المپیک ۲۰۲۰ را نیز دارد، در این مسابقات سه نفر اول هر وزن سهمیه حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان را کسب می کنند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق