از هر جایی موبایل نخرید!


از هر جایی موبایل نخرید!

خرید اینترنتی کالا مزایای مختلفی دارد. از صرفه‌جویی در وقت گرفته تا امکان مقایسه‌ی کالاهای مختلف.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موبایل ۷، هرچه اهمیت کالایی که می‌خرید بیشتر باشد، انتخاب سایتی که بتوانید به آن اطمینان کنید و محصولتان را از آن بخرید دشوارتر می‌شود. موبایل به عنوان وسیله‌ای که هر روز و همه‌جا همراه شماست و زندگی خصوصی و حرفه‌ایتان تا حد زیادی به آن وابسته است، اهمیت بسیار زیادی دارد و برای همین باید از جایی موبایل را خریداری کنید که در کنار قیمت مناسب، در طول فرایند خرید سرویس‌هایی به شما ارائه دهد که راحت‌تر بتوانید خریدتان را انجام دهید. مجموعه‌ی موبایل۷ با درک همین نیاز شروع به فعالیت کرده است.

از هر جایی موبایل نخرید!

ضمانت قیمت:

اولین نکته‌ای که در طول خرید کالاهای با قیمت بالا باید در نظر بگیرید، اطمینان از قیمتی است که فروشنده به شما اعلام می‌کند. قیمت‌گذاری در بازار موبایل ایران با توجه به نوسانات ارزی و با توجه به قوانین و مقرراتی که در حوزه‌ی واردات موبایل وجود دارد، پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. اما این مسئله نباید باعث شود که فروشنده بتواند هر قیمتی را که مد نظرش بود روی کالا بگذارد. خرید موبایل از فروشگاه اینترنتی موبایل۷ این حسن را دارد که می‌توانید مطمئن باشید هزینه‌ای که برای موبایل می‌کنید درست و منطقی است. این فروشگاه در هنگام خرید به خریدار ضمانت بهترین قیمت می‌دهد و با این کار باعث می‌شود خیالتان از بابت قیمت راحت باشد.

از هر جایی موبایل نخرید!

خرید اقساطی:

حتی ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند نیز قیمت نسبتا بالایی دارند. برای همین در بازار موبایل این امکان که بتوانید محصول مورد نظرتان را به صورت قسطی تهیه بکنید امتیاز بزرگی محسوب می‌شود. موبایل‌۷ با همکاری دو شرکت معتبر ایران‌رنتر و بای‌چک، امکان خرید اقساطی گوشی موبایل را فراهم کرده است. این دو شرکت امکان قسط‌بندی را به نحوی فراهم کرده‌اند که شما می‌توانید بدون داشتن ضامن و بدون نیاز به داشتن دسته چک اقدام به خرید کنید. سرویس‌های این شرکت‌ها به نحوی است که محدودیت جغرافیایی نخواهید داشت و از هرجای ایران که باشید می‌توانید پروسه‌ی خرید اقساط را انجام دهید. هر یک از دو شرکتی که از آن‌ها نام برده شد شرایط و تسهیلات خاص خودشان را دارند و می‌توانید با توجه به نیازتان یکی از این دو را انتخاب کنید.

تنوع کالا:

اگر فروشگاهی که برای خرید آنلاین انتخاب می‌کنید از نظر تنوع اجناس محدود باشد، انتخاب شما نیز محدود خواهد شد. مطمئنا خوشحال نخواهید شد که بعد از خرید متوجه شوید گزینه‌های بهتری در رنج قیمتی که در ذهن داشته‌اید وجود داشته و شما از آن‌ها بی‌خبر بوده‌اید. این موضوع به خصوص در بازار موبایل صدق می‌کند. هر کدام از برندهای اپل، سامسونگ، اچ‌تی‌سی، هوآوی و چندین برند دیگری که شاید کمتر شناخته شده باشند، مدل‌های متنوعی دارند و هرکدام از این مدل‌ها برای بخش خاصی از بازار مناسب است. مثلا ممکن است توقعاتی که شما از یک گوشی هوشمند دارید با هزینه‌ای کمتر از ۲-۳ میلیون تومان تامین شود و ممکن است فرد دیگری لازم داشته باشد با پرداخت پول زیاد، گوشی پیشرفته‌تری بخرد. پس هرچه تنوع محصولات سایتی که می‌خواهید از آن خرید کنید بیشتر باشد، انتخاب مطمئن‌تری خواهید داشت.

ضمانت اصالت و سلامت کالا:

خرید موبایل در ایران پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. با توجه به اینکه برخی از برندها، مثل اپل، در ایران نمایندگی رسمی ندارند احتمال اینکه محصولی که می‌خرید تقلبی باشد و یا نو (یا به اصطلاح آکبند) نباشد کم نیست. انتخاب فروشنده‌ای مطمئن برای خرید موبایل کار ساده‌ای نیست. برای همین اکیدا توصیه می‌شود که برای خرید حتما سایتی را انتخاب کنید که مورد تأیید مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی باشد. برای اطلاع از اینکه سایت مورد نظر شما مورد تأیید است یا نه، کافیست چک کنید که لوگوی نماد الکترونیکی در سایت وجود دارد یا نه. فروشگاه اینترنتی موبایل۷ لوگوی دو ستاره‌ی ای‌نماد (یا همان لوگوی نماد الکترونیکی) را دارد. به این ترتیب خیالتان راحت است که فروشنده‌ای مطمئن را برای خرید گوشی انتخاب کرده‌اید. ضمانت دیگری که موبایل۷ ارائه می‌کند این است که محصولات این فروشگاه تا هفت روز مهلت تست دارند و در صورتی که در این مدت مشکلی پیش بیاید، می‌توانید گوشی را به فروشگاه برگردانید.

رجیستر بودن محصولات:

پیچیدگی دیگری که خرید موبایل در ایران دارد مسئله‌ی ثبت موبایل است که اصطلاحا رجیستری نامیده می‌شود. طرح ثبت موبایل با هدف جلوگیری از قاچاق و ورود کالاهای تقلبی به بازار به وجود آمده است. بر اساس این طرح گوشی‌های جدیدی که از خارج کشور وارد می‌شوند باید ظرف ۳۰ روز در سامانه‌های مربوط به این طرح ثبت شوند. حالا اگر فروشنده‌ای موبایل را به صورت مسافرتی وارد کشور کرده باشد و کارهای رجیستری را انجام نداده باشد تکلیف چیست؟ به جای جواب دادن به این سوال پیشنهاد می‌کنیم موبایل را از فروشگاه‌هایی تهیه کنید که کارهای مرتبط با رجیستری را خودشان انجام می‌دهند. نیازی نیست بعد از اینکه برای خرید موبایل هزینه کردید نگران این باشید که گوشی شما در اثر اشتباه فروشنده از کار بیفتد. تمامی موبایل‌هایی که از سایت موبایل۷ خریداری می‌شوند رجیستر شده هستند.

از هر جایی موبایل نخرید!

نتیجه‌گیری:

فروشگاه اینترنتی موبایل۷ تمامی امکاناتی که برای خرید آنلاین گوشی موبایل نیاز دارید را فراهم کرده و با توجه به تضمین قیمت و اصالتی که ارائه می‌کند، به فروشگاهی معتبر در بازار موبایل تبدیل شده است. اگر ترجیح می‌دهید خرید موبایل را به صورت حضوری انجام دهید، باز هم شرایط برایتان مهیاست. کافی است به فروشگاه موبایل۷ به آدرس: تهران، خیابان جمهوری، پاساژ چارسو، طبقه اول، پلاک c۵ مراجعه کنید و محصول مورد نظرتان را با همان قیمتی که در سایت موبایل۷ به آدرس www.mo۷ir ثبت شده، خریداری نمایید.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند موبایل ۷ را از اینستاگرام با دو آدرس mo۷_ir و htcshopping دنبال کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق