رویس: ترسی از مقابله با مسی نداریم


رویس: ترسی از مقابله با مسی نداریم

مارکو رویس کاپیتان دورتموند از حضور مسی در بازی فردا شب استقبال کرد و گفت که ترسی از این بابت ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند و بارسلونا فردا در حالی از سری مسابقات هفته اول لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می روند که دو تیم در هفته گذشته بازی های خود در لیگ های داخلی شان را با پیروزی به اتمام رساندند و با روحیه ای خوب به استقبال این مسابقه می روند. دورتموندی ها در خانه با چهار گل مقابل لورکوزن به پیروزی رسیدند و به رتبه دوم جدول بوندسلیگا صعود کردند و بارسلونا نیز با پیروزی پنج بر دو مقابل والنسیا به جمع مدعیان لالیگا بازگشت.

رویس: ترسی از مقابله با مسی نداریم


در همین رابطه امروز مارکو رویس کاپیتان آلمانی زنبور ها در مصاحبه پیش از بازی فردای تیمش مقابل بارسلونا، شرکت کرد.
رویس صحبت هایش را با پیش بینی بازی فردا آغاز کرد و گفت: " ما فردا یک بازی بسیار سخت خواهیم داشت. ما باید شجاعانه بازی را آغاز کنیم و در زمین مسابقه به خود اعتماد داشته باشیم. فردا در زمین خود بازی می کنیم و به همین دلیل نیاز مبرم به پیروزی در این بازی داریم. برد چهار بر صفر در مقابل لورکوزن در بوندسلیگا هم اعتماد به نفس زیادی به ما القا کرد."


رویس همچنین به صحبت پیرامون پاکو آلکاسر و تقابل او با تیم سابقش پرداخت و گفت: "این یک بازی مهم برای آلکاسر خواهد بود. او یک گلزن در سطح جهانیست و امیدوارم از بازی فردا لذت ببرد."
آلکاسری که پیش ازپیوستن به دورتموند به مدت دو فصل درهمین بارسلونا حضور داشت اما نیمکت نشینی های پیاپی باعث جدایی او از این تیم و پیوستنش به جمع دورتموندی ها شد.

رویس: ترسی از مقابله با مسی نداریم


رویس همچنین در مورد حضور مسی در بازی فردا گفت: "او بهترین بازیکن جهان است ولی ما باید روی بازی خود تمرکز کنیم. تیم ما به اندازه ای خوب هست که بتوانیم جلو او بایستیم و نگران این موضوع نیستیم. به طور کلی از حضور او در بازی فردا خوشحال خواهم شد."


فوق ستاره آرژانتینی آبی اناری ها مدت زیادی وبه دلیل مصدومیت دور از میادین بوده و بازی با دورتموند اولین رقابت بعد از شروع بازی های باشگاهی محسوب می شود که نام مسی در لیست بارسلونا قرار داده شده است.
دورتموند و بارسلونا فردا و از ساعت 23:30 در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با قضاوت اویدیو هاتگان رومانیایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی