پروژه پردیس پارک فناوری مازندران کلنگ‌زنی می‌شود


پروژه پردیس پارک فناوری مازندران کلنگ‌زنی می‌شود

رییس پارک علم و فناوری مازندران از کلنگ‌زنی پروژه پردیس پارک علم و فناوری مازندران با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی معتمدزادگان با اشاره به سفر دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به این استان در آستانه فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: پروژه پردیس پارک علم و فناوری مازندران و بازدید از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از جمله برنامه‌های این سفر است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت پردیس پارک علم و فناوری مازندران با اعتبار ۱۸۹ میلیارد ریال و با زیربنای ۶۵۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۲ و نیم هکتار در ساری آغاز می‌شود تا با ساخت ساختمان چند منظوره در این پردیس شاهد افزایش تولید ثروت از طریق علم و فناوری باشیم.

رییس پارک علم و فناوری مازندران خاطرنشان کرد: با افتتاح پردیس پارک علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور از حمایت‌های زیرساختی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پارک بهره‌مند می‌شوند.

معتمدزادگان گفت: فضای اداری، تحقیقاتی و فناوری در فضای حدود ۱۰ هزار متر مربع با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران ساخته خواهد شد.

وی پارک‌های علم و فناوری را مهمترین اکوسیستم حمایتی از شرکت‌های کوچک و بزرگ دانش محور دانست و افزود: پارک‌های علم و فناوری با ارائه خدمات موثر و تخصصی زمینه رشد سریع شرکت‌های کوچک تا متوسط را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس