حضور سه گیلانی در مسابقات بولینگ و اردوی استعدادیابی اسنوکر کشور


حضور سه گیلانی در مسابقات بولینگ و اردوی استعدادیابی اسنوکر کشور

رشت - ایرنا - سه گیلانی عازم مسابقات بولینگ قهرمانی کشور و اردوی استعدادیابی اسنوکر شدند.

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هادی صیقلانی ورزشکار شایسته و دارنده عنوان قهرمانی گیلان برای شرکت در رقابت های بولینگ قهرمانی کشور عازم تهران شد.

سارنگ بزرگ چنانی افزود: رقابت های بولینگ قهرمانی کشور از روز سه شنبه ۲۶ شهریور با حضور ۶۰ بازیکن برتر این رشته از استان های مختلف کشور در تهران آغاز می شود که ورزشکاران حاضر در این مسابقات به مدت سه روز با هم رقابت می کنند.

وی همچنین از حضور دو گیلانی در اردوی استعدادیابی اسنوکر خبر داد و بیان کرد: اردوی استعدادیابی اسنوکر و انتخابی تیم های ملی رده های سنی کشور نیز در تهران برپا شده که دو گیلانی در این اردو حضور یافته اند.

وی اضافه کرد: بر این اساس ، ارسلان باقری ۱۳ ساله و محمدرضا عباسی ۱۶ ساله دو ورزشکار شایسته استان گیلان به همراه سایر دعوت شدگان در اردوی استعدادیابی اسنوکر که در پایگاه آزادی تهران برپا شده حضور یافته اند و به مدت ۱۰ روز تمرینات آماده سازی خود را زیرنظر کادر فنی ادامه می دهند.

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان گیلان خاطرنشان کرد: این دو ورزشکار با درخشش در مسابقات مختلف به اردوی استعدادیابی اسنوکر دعوت شدند که ارسلان باقری ورزشکار شایسته گیلانی در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته اسنوکر شش توپ در تهران مقام قهرمانی و عنوان نخست را به خود اختصاص داده بود.

۷۲۸۵ /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن