هشدار گری نویل به یونایتد درباره پوگبا


گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، تایید کرد که پل پوگبا قصد دارد از این باشگاه جدا شود اما معتقد است که مدیران یونایتد نباید با مینو رایولا، مدیر برنامه های این ستاره فرانسوی، کار کنند. نوشته هشدار گری نویل به یونایتد درباره پوگبا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار گری نویل به یونایتد درباره پوگبا

گری نویل: منچستریونایتد نباید با مدیر برنامه پوگبا مذاکره کند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۱
هشدار گری نویل به یونایتد درباره پوگبا

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، تایید کرد که پل پوگبا قصد دارد از این باشگاه جدا شود اما معتقد است که مدیران یونایتد نباید با مینو رایولا، مدیر برنامه های این ستاره فرانسوی، کار کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پوگبا که بعد از ۴ فصل درخشانی در یوونتوس، در سال ۲۰۱۶ به منچستریونایتد برگشت، هرگز نتوانست روزهای خوبش در ترکیب بیانکونری را در الدترافورد تکرار کند و در این تابستان هم مایل بود راهی رئال مادرید شود اما در نهایت این انتقال انجام نشد. در این بین گری نویل معتقد است رایولا که یکی از معروف ترین ایجنت های دنیاست، باید شیوه محترمانه تری برای انتقال بازیکنانش در پیش بگیرد.

گری نویل به خبرنگاران گفت:

” او می خواهد برود. او این را به طور واضح نشان داد. اما رفتار مدیر برنامه های او شرم آور است و این در سراسر اروپا شرم آور است، نه فقط برای منچستریونایتد. آنها نباید با او کار کنند.

پوگبا که سال گذشته با فرانسه قهرمان جهان شد، تا سال ۲۰۲۱ با منچستریونایتد قرارداد دارد اما نویل معتقد است شیاطین سرخ نباید با مدیر برنامه های او وارد مذاکره شود:” رایولا فاقد ارزش هایی است که می خواهید در باشگاه داشته باشید.

به نظر من، منچستریونایتد نیازی به مذاکره با او ندارد. او تلاش می کند تا انتقال بازیکنانش را به هر ترتیب به سرانجام برساند و بخشی از مبلغ انتقال را برای خودش بردارد. این کاری است که او انجام می دهد.”

گری نویل گفت:

“برای منچستریونایتد این مخرب است. او یکی از بهترین و معروف ترین بازیکنان دنیاست اما هر هفته داستان جدیدی وجود دارد. همیشه جنجال هایی وجود دارد. شاید فقط تقصیر او نیست اما این برای باشگاه مخرب است.

به همین دلیل بود که سرالکس فرگوسن گاهی اوقات در مورد کنار گذاشتن بازیکنان سریع عمل می کرد. در یک باشگاه فوتبال همه باید در یک مسیر باشند.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج