مدیربرنامه «ایکاردی»: هیچ‌کس نمی‌تواند به پی‌اس‌جی «نه» بگوید


مدیربرنامه «ایکاردی»: هیچ‌کس نمی‌تواند به پی‌اس‌جی «نه» بگوید

تهران- ایرنا- مدیر برنامه پر سر و صدای «مائورو ایکاردی» پس از قدردانی از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بابت استقبال گرم از موکلش، مدعی شد که «هیچ‌کس نمی‌تواند به پی‌اس‌جی نه بگوید.»

مهاجم آرژانتینی فصل گذشته اینترمیلان پس از پشت سر گذاشتن یک تابستان کامل در انزوای سن‌سیرو، در روز پایانی پنجره نقل و انتقالات با قراردادی قرضی راهی پاریس شد و در ۳۰ دقیقه پایانی دیدار این تیم مقابل استراسبورگ نیز برای پاریسی‌ها به میدان رفت.

در این بین، «واندا نارا» پس از پیروزی یک بر صفر پی‌اس‌جی با گل دقیقه آخری «نیمار»، در برنامه معروف "تیکی‌تاکا" اظهار داشت: بازی پایان خوبی داشت و بسیار خوشحالم؛ گل نیمار دیوانه‌کننده بود؛ خوب با ورزشگاه آشنایی نداشتم اما استقبال شکوهمندی از ایکاردی صورت گرفت و هواداران از ابتدا تا پایان بازی مشغول حمایت از تیم‌شان بودند.

مدیربرنامه «ایکاردی»: هیچ‌کس نمی‌تواند به پی‌اس‌جی «نه» بگوید

وی ادامه داد: همین حالا هم دوستانی پیدا کرده‌ایم و آنها را به رستوران ایتالیایی دعوت کردیم تا بدانند ما در ایتالیا چه غذاهایی می‌خوریم؛ طنین اسم مائورو به زبان فرانسوی در ورزشگاه برای من هیجان زیادی به همراه داشت؛ او فرصت بزرگی در اختیار دارد؛ پی‌اس‌جی باشگاه برجسته‌ای است و فرزندان ما هم خوشحالند؛ هیچ‌کس نمی‌تواند به پیشنهاد پی‌اس‌جی«نه» بگوید.

همسر ایکاردی در پایان به شوخی در خصوص منزل موقت خود در پاریس و همچنین احتمال پیوستن ایکاردی به ناپولی در زمستان اظهار داشت: ما افراد افتاده‌ای هستیم و در پاریس همگی در یک اتاق زندگی می‌کنیم!! ناپولی هم هنوز پولی را که برای خرید ایکاردی کنار گذاشته، خرج نکرده است بنابراین شاید در ژانویه اتفاق غافلگیرکننده‌ای در راه باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده