قوه قضائیه با مروجین اخبار کذب برخورد کند/ با دروغ‌پراکنان طبق قانون برخورد شود/ مطهری حاضر به عذرخواهی نیست


قوه قضائیه با مروجین اخبار کذب برخورد کند/ با دروغ‌پراکنان طبق قانون برخورد شود/ مطهری حاضر به عذرخواهی نیست

محسن کوهکن به موضوع دروغ دختر آبی اشاره کرد و گفت: مسئولین باید توجه داشته باشند که باید قبل از انتشار مطلبی در مورد آن تحقیق کنند و به یقین برسند که خبر مربوطه صحت دارد و سپس اقدام به نشر موضوع مطروحه کنند.

«محسن کوهکن» نماینده مردم لنجان در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به موضوع دختر آبی و التهاب آفرینی برخی از نمایندگان مجلس اظهار داشت: بحث یک نفر و دو نفر نیست؛ امیدواریم ریاست جدید قوه قضائیه یک تدبیری برای برخورد با کلیه کسانی که اقدام به نشر اکاذیب می کنند و افتراء می زنند بیاندیشد و همچنین با آن هایی که یک خبر کذبی را پخش می کنند که به هر جهت آثار ملی دارد برخورد درخوری داشته باشد.

وی با تاکید بر این‌ که باید با مجرمان و دروغ‌پراکنان طبق قانون برخورد شود بیان داشت: مسئولین و سلبریتی ها باید متوجه شوند که وقتی یک اخباری از اطرافیانشان برایشان ارسال می شود، وحی منزل نیست و نباید آن را منعکس کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مسئولین توجه داشته باشند که باید قبل از انتشار مطلبی در مورد آن تحقیق کنند و به یقین برسند که خبر مربوطه صحت دارد و سپس اقدام به نشر موضوع مطروحه کنند.

کوهکن با بیان این که آقای مطهری بار اولش نیست که اقدام به انتشار این گونه اخبار می کند گفت: بعد همین ها حاضر نیستند به خاطر اشتباهشان از مردم عذر خواهی کنند و بعد می آیند از رادیو و تلویزیون تریبون می خواهند تا بیایند حرف بزنند و صحبت کنند و اقدامشان را توجیه کنند.

وی با مشکوک شمردن این مسائل گفت: شایعه سازی در خصوص خودکشی سحر اولین اقدام دشمنان داخلی نیست، اسن اقدام، اقدام آخر آن ها هم نخواهد بود؛ در فتنه 88 هم از این تیپ کارها شاهد بودیم.

نماینده مردم لنجان خاطرنشان کرد: معتقدم رسانه های مکتوب و رسانه ملی در خصوص ریشه یابی و کشف عاملین چنین قضایایی تلاش کند و نتیجه کار را کاملاً شفاف برای مردم رو کنند.

کوهکن به نتیجه مثبت روشنگری خباثت و توطئه دشمنان اشاره کرد و اذعان کرد: اگر این اتفاق بیافتد دیگر این سیاستی که ‌دشمنان از سال 88 و قبل از آن شروع کردند، برای مردم یک سیاست نخ نما شده ای خواهد شد و موجب آن خواهد شد که هر گاه به این شیوه های غلط و ناجوانمردانه تمسک جستند، مردم دست آن ها را بخوانند و بدانند که آن ها چه اهداف شومی را دنبال می کنند.

وی با اشاره به این که این اقدام بدون تحقیق و بررسی نه اولین و نه آخرین اقدام آن ها خواهد بود، گفت: دشمنان خارجی به صرف این که عوامل انگشت شمار آن ها در داخل به طرح ها و شایعه های آن ها دامن می زنند و از طرفی وقتی مسئولین آمریکایی در کنگره یا کاخ سفید چنین حرفی را می زند و دو نماینده مجلس ما هم این مسئله را تائید کردند، در واقع آن ها میخواهند به نوعی اعتبار حرفشان را بالا ببرند و ما باید حواسمان جمع باشد تا در زمین دشمن بازی نکنیم.

نماینده مردم لنجان تصریح‌ کرد: بعضی از نمایندگان به این مسئله توجه ندارند و با تشویق یک قلیل اشخاصی از اطرافیانشان، معمولاً از این گاف های سیاسی می دهند.

کوهکن ورود شورای عالی امنیت ملی و وزارت اطلاعات برای برخورد با این گونه اقدامات را ضروری دانست و گفت: صورت مسئله روشن است؛ وقتی بجای یک دستگاه چند دستگاه دخیل شدند، ورود کردند و اطلاعات واحدی ارائه دادند، طبیعی است که ضریب اعتماد و اطمینان مردم را نسبت به این مسائل بالا می برند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در