نماینده مجلس: محدود کردن سوخت‌گیری نتیجه‌ای جز آزار و اذیت مردم ندارد


نماینده مجلس: محدود کردن سوخت‌گیری نتیجه‌ای جز آزار و اذیت مردم ندارد

شفقنا- نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس از هدر رفت وقت و افزایش هزینه مردم با محدود کردن‌ سوخت‌گیری خبر داد و گفت: محدود کردن سوخت‌گیری نتیجه‌ای جز آزار و اذیت مردم ندارد. امیر خجسته با انتقاد از محدود کردن سوخت‌گیری برای صاحبان خودرو، گفت: متاسفانه سوخت‌گیری برای خودروها در جایگاه ها به 30 لیتر محدود شده است و طبق آخرین […]

نماینده مجلس: محدود کردن سوخت‌گیری نتیجه‌ای جز آزار و اذیت مردم ندارد

شفقنا- نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از هدر رفت وقت و افزایش هزینه مردم با محدود کردن‌ سوخت‌گیری خبر داد و گفت: محدود کردن سوخت‌گیری نتیجه‌ای جز آزار و اذیت مردم ندارد.

امیر خجسته با انتقاد از محدود کردن سوخت‌گیری برای صاحبان خودرو، گفت: متاسفانه سوخت‌گیری برای خودروها در جایگاه ها به ۳۰ لیتر محدود شده است و طبق آخرین خبرها قرار است این محدودیت برای خودروهای بدون کارت به ۱۵ لیتر رسد اما در عمل خودروهای دارای کارت سوخت نیز مشمول این محدودیت می‌شوند.

به گزارش شفقنا، نماینده مردم همدان و فامنین در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه محدود کردن میزان سوخت‌گیری وقت و هزینه بسیاری از مردم را هدر داده و در عین حال با ایجاد صف‌های طویل آلودگی هوا و ترافیک بیشتر شده است، افزود: قاچاق بنزین با کارت سوخت و ایجاد زحمت برای مردم کنترل نمی‌شود.

وی افزود: مسئولان اگر به دنبال جلوگیری از قاچاق هستند از طریق چندین دستگاه نظارتی این اقدام را انجام دهند نه از طریق روش‌هایی پر ایرادی مانند احیای کارت سوخت و محدود کردن سوخت‌گیری که نتیجه‌ای جزو آزار و اذیت مردم ندارد.

خجسته با بیان اینکه کارت سوخت بدون مطالعات کافی احیا شده است، ادامه داد: قاچاق سوخت از این طریق کاهش پیدا نخواهد کرد چراکه مجراهای قاچاق به خوبی مشخص هستند و فقط اراده‌ای قوی دستگاه‌های نظارتی برای مقالبه با آن‌ها را می‌طلبد.

به دلیل محدودیت سوخت‌گیری رانندگان خودروها در مسیرهای طولانی جاده‌ها مجبور به تهیه سوخت از این دلال‌های بین راهی شده‌اند بنابراین فروش بنزین قاچاق در مسیرهای جاده‌ای با قیمت آزاد توسط دلال‌ها باب شده است
نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از فروش بنزین قاچاق در مسیرهای جاده‌ای با قیمت آزاد توسط دلال‌ها خبر داد و گفت: به دلیل محدودیت سوخت‌گیری رانندگان خودروها در مسیرهای طولانی جاده‌ها مجبور به تهیه سوخت از این دلال‌های بین راهی شده‌اند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران