مرکز حرفه‌آموزی در اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد


مرکز حرفه‌آموزی در اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد

زاهدان- ایرنا- رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سیدالشهدا(ع)زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت:مرکز حرفه‌آموزی در اداره‌کل زندان‌های این استان با هدف ایجاد اشتغال و پر کردن اوقات فراغت مددجویان آغاز بکار کرد.

مجید معینی‌زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرکز حرفه‌آموزی و اشتغال مددجویان شامل یک کارگاه ۱۵ نفره در رشته‌های پرورش مرغ بومی و بلدرچین است که با استقبال مددجویان بهبودیافته و رای باز برای نخستین بار برگزار شد.

وی هدف از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زندان را پرکردن اوقات فراغت زندانیان در طول تحمل مدت حبس و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر در محیط زندان برشمرد و گفت: مددجویان آموزش‌دیده پس از آزادی با استفاده از مهارت‌های شغلی که در زندان کسب کرده‌اند شانس بالایی برای اشتغال در مشاغل آبرومند خواهند داشت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سیدالشهدا(ع)زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت: براساس آمارها، بازگشت مجدد این دسته از مددجویان به زندان بسیار کمتر از دیگر زندانیان است.

وی ادامه داد: زمینه اشتغال پایدار و درآمدزایی مشروع جهت کمک به اقتصاد خانواده در کنار خدمات حمایتی برای این زندانیان فراهم شده است.

۹۹۲۳**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...