وعده جدید علوم و تحقیقات برای اول مهر؛ از اعلام زمان نصب گاردیل تا سرانجام راه اندازی تله‌کابین


وعده جدید علوم و تحقیقات برای اول مهر؛ از اعلام زمان نصب گاردیل تا سرانجام راه اندازی تله‌کابین

رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: فرایند نصب گاردریل‌ها در مسیر تردد دانشجویان اوایل مهرماه اجرا می‌شود.

وعده جدید علوم و تحقیقات برای اول مهر؛ از اعلام زمان نصب گاردیل تا سرانجام راه اندازی تله‌کابینرضا مسعودی رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات این دانشگاه برای شروع سال تحصیلی از حیث تسهیل حمل و نقل دانشجویان در فضای دانشگاهی اظهار کرد: برای ایجاد امنیت هرچه بیشتر در حمل و نقل دانشجویان قرارداد‌های جدیدی با شرکت‌های حمل و نقل منعقد شده است که از نظر کیفیت عملکرد شرایط مناسبی دارد.
او با اشاره به اینکه سعی شده تا در قرارداد‌های جدید خلا‌های گذشته در زمینه حمل و نقل و استفاده از اتوبوس‌ها برطرف شود، گفت: سیستم‌های نظارتی برای کنترل فعالیت‌های اتوبوس‌ها در نظر گرفتیم که بخشی از آن از طریق حراست و بخشی از طریق معاونت دانشجویی است.
رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات با اشاره به اینکه دانشجویان می‌توانند شکایات خود از تخلفات اتوبوس‌ها یا رانندگان را به معاونت دانشجویی منعکس کنند، گفت: در هر اتوبوس شماره تماسی در نظر گرفته شده تا دانشجویان امکان انعکاس عملکرد خودرو مورد نظر را داشته باشند.
مسعودی درباره نصب گاردریل‌های مسیر دانشگاه گفت: قرارداد نصب گاردریل‌ها با شرکت پیمانکار منعقد شده است با توجه به اینکه گاردریل‌های در نظر گرفته شده جدید هستند برای اولین بار در کشور مورد استفاده قرار خواهند گرفت فرایند اجرای کار کمی نیاز به زمان دارد.

سرانجام نصب تله‌کابین در دانشگاه

او ادامه داد: به محض آماده شدن گاردریل‌ها عملیات اجرایی آغاز می‌شود و پیش بینی می‌کنیم که اوایل مهرماه این فرایند در دستور کار دانشگاه باشد البته اکنون پیش پرداخت شروع کار را واریز کردیم.
رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات درباره سر انجام نصب تله‌کابین در دانشگاه گفت: پیشنهاداتی را برای اجرای فرایند نصب تلکابین به سازمان مرکزی ارائه مردیم و منتظر تصمیم گیری این سازمان هستیم.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش