برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) در امامزاده حلیمه خاتون


برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) در امامزاده حلیمه خاتون

گروه اجتماعی ــ مراسم هفتمین روز شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در امامزاده حلیمه خاتون روستای آقاباقر اردبیل برگزار شد.

برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) در امامزاده حلیمه خاتونبه گزارش ایکنا از اردبیل، مراسم هفتم شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، شب گذشته، ۲۴ شهریورماه با حضور خیل عظیم عاشقان و محبان و حسینیان روستای آقاباقر شهر اردبیل و طلاب حوزه‌های علمیه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار، با اشاره به اهداف قیام عاشورا، اظهار کرد: نهضت امام حسین(ع) برای کسب مقام و ریاست و مال دنیا نبود، بلکه سالار شهیدان به‌دنبال تداوم راه جد خود و اصلاح جامعه بود.

امام جمعه بیله‌سوار، سرمشق قرار دادن قیام امام حسین(ع) را در مقابله با توطئه‌های دشمن دانست و گفت: امروز دشمن به‌دنبال نابودی حق‌خواهی، حق‌جویی و حق‌طلبی بین مسلمانان جهان است و در واقع به‌دنبال این است تا روح و حقیقت نهضت عاشورا را نابود کند، ولی این اسلام و مقاومت مردم مسلمان است که عصاره وجودی حماسه کربلا را حفظ و ماندگار می‌کند.

مداحی و ذکر عزاداری توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از دیگر برنامه‌هایی بود که اجرا شد و برنامه پایانی پذیرایی شام از زائران و میهمانان بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403