30 دکه مطبوعاتی غیرمجاز در کرج جمع‌آوری می‌شود


30 دکه مطبوعاتی غیرمجاز در کرج جمع‌آوری می‌شود

‌رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: به زودی 30 دکه مطبوعاتی از سطح شهر جمع آوری می‌شود.

عباس وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: در حال حاضر 312 دکه مطبوعاتی در کرج فعال است که 30 مورد از آنها غیرمجاز هستند.

وی ادامه داد: با تصمیمات صورت گرفته، طی چند روز آینده این دکه‌ها برای همیشه جمع آوری می‌شوند و با این اقدام شاهد تمرکز زدایی و کاهش تعداد این دکه‌ها در برخی مناطق شهر خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از سال 80 تا کنون هیچ دکه جدیدی به کرج اضافه نشده، تصریح کرد: با ساماندهی وضعیت کیوسک‌های مطبوعاتی، از آشفتگی چهره شهر کاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال روش‌هایی برای ساماندهی وضعیت اقلامی که در دکه‌های مطبوعاتی عرضه می‌شوند هستیم، گفت: متاسفانه ماهیت بسیاری از این دکه‌ها تغییر کرده و شاهد عرضه انواع مواد خوراکی، دخانیات، وسایل بازی .. از طریق آنها هستیم و کمتر چشمان به نشریات و روزنامه می‌خورد.

وحیدی اظهار کرد: برای اصلاح این وضعیت بنا شده از دکه‌هایی که به مغازه تبدیل شده اند، عوارض چند برابری دریافت شود تا کم کم شاهد بازگشت ماهیت واقعی کیوسک‌های مطبوعاتی باشیم.

وی در ادامه به عرضه مرغ با قیمت کمتر از نرخ مصوب تنظیم بازاری در بازارروزهای کرج اشاره کرد و گفت: نرخ تنظیم بازاری مرغ 12 هزار و 900 است ولی در بازار روزهای کرج امروز به نرخ هر کیلو 12 هزار و 600 تومان عرضه می‌شود.

این مسئول همچنین به اجرای طرح دستچین در برخی بازارروزهای کرج اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این طرح در هفت بازار روز در حال اجراست و با استقبال غرفه داران و شهروندان مواجه شده است.

گفتنی است با اجرای طرح دستچین، امکان انتخاب میوه از سوی مشتریان در بازارروزهای کرج فراهم می‌شود.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر