تامی آبراهام: امیدوارم بتوانم ادامه دهنده راه اسطوره‌های چلسی باشم؛ بازی کردن برای نیجریه؟ هرگز نمی‌توان گفت هرگز!


تامی آبراهام: امیدوارم بتوانم ادامه دهنده راه اسطوره‌های چلسی باشم؛ بازی کردن برای نیجریه؟ هرگز نمی‌توان گفت هرگز!

مهاجم بلند قامت چلسی این روزها از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. 

طرفداری- تامی آبراهام، گلزن شماره یک این روزهای چلسی، شانس بازی کردن خود برای تیم ملی نیجریه را رد نکرده است.

به نقل از FFT، مهاجم ۲۱ ساله آبی‌ها در حال حاضر با به ثمر رساندن ۷ گل طی پنج بازی ابتدایی فصل جدید لیگ برتر، در کنار سرخیو آگوئرو مشترکا آقای گل رقابت‌ها محسوب می‌شود. او در سال ۲۰۱۷ در دو بازی دوستانه مقابل آلمان و برزیل برای انگلیس بازی کرد ولی می‌تواند نیجریه را هم به عنوان تیم ملی خود انتخاب کند. آبراهام به تازگی در این مورد گفته است:

حرف‌ها را شنیدم و واقعا تمرکزم روی آن‌ها قرار نداشته است. به نظرم همه چیز سر فرصت مشخص می‌شود. ما فعلا چیزی نمی‌دانیم. واقعا هرگز نمی‌توان گفت هرگز. مهم این است که روی کارم در چلسی تمرکز کنم و امیدوار باشم با گلزنی بتوانیم در مسابقات برنده شویم.

مهاجم خوش آتیه چلسی برای قرار گرفتن در ترکیب تیمش در بازی مقابل والنسیا از سری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بی تابی می‌کند.

من با دیدن ستارگان بزرگ در مسابقات لیگ قهرمانان بزرگ شدم و طبیعتا بازی کردن خودم در این رقابت‌ها یک رویا بوده است. بازیکنانی مثل رییس (فرانک لمپارد)، دیدیه دروگبا و جان تری اسطوره‌های بزرگی هستند. آن‌ها این مسیر را طی کرده‌اند و من هم امیدوارم ادامه دهنده راه آن‌ها باشم. خوشحالم که برای تیمی گلزنی می‌کنم که با علاقه به آن و تمایل به بازی کردن برای آن بزرگ شده‌ام. این تجربه لذتبخشی است که تازه شروع شده است. امیدوارم این آغاز دورانی عالی برای من در چلسی باشد. در حال زندگی کردن درون رویاهای خودم هستم و باید به همین روند ادامه بدهم.

هت تریک آبراهام در بازی چلسی-وولورهمپتون به تیمش کمک کرد تا با کسب ۸ امتیاز از پنج بازی ابتدایی، در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند