نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع افتتاح شد


نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع افتتاح شد

تهران- ایرنا- نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع با حضور جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا و فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس آجا) افتتاح شد.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع روز دوشنبه با حضور امیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی» جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا و امیر سرتیپ دوم حسین ولی وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس آجا) افتتاح شد.

سرهنگ مهرداد بخشنده مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع در حاشیه نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۲۵ شهریور تا ۳۱ شهریور برگزار می شود.

وی افزود: بعضی از کشورهای هم پیمان از جمله وابستگی نظامی هند در کنار ناشران داخلی و ناشران خارجی حضور دارند.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع، هدف از برگزاری نمایشگاه را تقویت تعامل بین ارتش و بخش دانشگاهی در حوزه های پژوهشی است.

وی ادامه داد: بیشتر کتاب های برگزیده حوزه صلح و دفاع در این نمایشگاه به مخاطبان معرفی می شوند و مرکز ارتباطات سازمان ملل نیز در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

سرهنگ بخشنده گفت: مرکر ارتباطات سازمان ملل، کارگاه «آشنایی با حفظ صلح» را در حاشیه نمایشگاه برگزار می کند.
کچ
وی یادآور شد: انتشارات ویژه نشر به عنوان ناشر کتاب های انگلیسی زبان مرتبط با صلح و دفاع، انتشارات نگارستان کتاب آبی، انتشارات آرمان، انتشارات دانشگاه های تهران، امیرکبیر و علامه طباطبایی از جمله شرکت کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر