قاب محافظ هواوی میت 30 چیدمان دوربین‌های عقب گوشی را نشان می‌دهد


قاب محافظ هواوی میت 30 چیدمان دوربین‌های عقب گوشی را نشان می‌دهد

عکس دیگری از قاب محافظ هواوی میت 30 (یا شاید هم میت 30 پرو) به بیرون درز کرده است. همسو با تصاویر قبلی، روی آن برش‌هایی برای ماژول دوربین دایره‌ای Mate 30 دیده می‌شود؛ اما تفاوت‌هایی نیز به چشم می‌خورد. سازندگان قاب محافظ معمولا خیلی زود و پیش از رونمایی، به الگویی از گوشی‌ها دسترسی... نوشته قاب محافظ هواوی میت 30 چیدمان دوربین‌های عقب گوشی را...

عکس دیگری از قاب محافظ هواوی میت 30 (یا شاید هم میت ۳۰ پرو) به بیرون درز کرده است. همسو با تصاویر قبلی، روی آن برش‌هایی برای ماژول دوربین دایره‌ای Mate 30 دیده می‌شود؛ اما تفاوت‌هایی نیز به چشم می‌خورد.

سازندگان قاب محافظ معمولا خیلی زود و پیش از رونمایی، به الگویی از گوشی‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. البته در برخی موارد، آن‌ها نمونه‌هایی اولیه هستند و شاید دارای جزئیات کامل نباشند؛ کمااینکه این قاب محافظ هواوی میت 30 نیز، چیدمان دوربین‌ها را کمی متفاوت از تصاویر قبلی نشان می‌دهد.

قاب محافظ هواوی میت 30 چیدمان دوربین‌های عقب گوشی را نشان می‌دهدقاب محافظ هواوی میت 30 چیدمان دوربین‌های عقب گوشی را نشان می‌دهد

تا جایی که می‌دانیم؛ دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 40 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی و یک سنسور سه‌بعدی ToF در پنل عقب این گوشی وجود خواهد داشت. دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو، می‌تواند همان لنز پریسکوپی هواوی پی 30 پرو و دارای ظاهر مربعی شکل باشد. البته شاید هم این شکاف مربعی، به یک فلاش LED بزرگ اختصاص داشته باشد.

کوچک‌ترین حفره روی قاب محافظ هواوی میت 30 احتمالا برای سنسور 3D TOF است. البته در هواوی P30 پرو، فلاش LED و سنسور ToF جدا از مجموعه دوربین اصلی قرار داشتند؛ اینجا هم شکاف بیضوی مشابهی در سمت چپ ماژول دوربین دیده می‌شود. با این حساب، مشخص نیست که وجود برش‌های اضافه روی ماژول دایره‌ای، برای چیست؟

در برخی دیگر از تصاویر منتسب به هواوی میت 30 پرو و میت 30، لبه‌های به شدت خمیده‌ی صفحه نمایش را دیده‌ایم که به نمایشگر آبشاری معروف است. این احتمال هم وجود دارد که با حذف دکمه‌های تنظیم صدا و پاور، نقش آن‌ها را لبه‌های حساس به لمس ایفا کنند. از دیگر ویژگی‌های این پرچمداران که در تاریخ 29 شهریور معرفی می‌شوند؛ باید به تراشه کایرین 990 هواوی، درگاه USB-C و احتمالا یک فرستنده مادون قرمز اشاره کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!