واژگونی خودرو دراهواز پنج مصدوم برجا گذاشت


واژگونی خودرو دراهواز پنج مصدوم برجا گذاشت

اهواز - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: سرعت غیرمجاز یک دستگاه خودرو 405 و واژگونی آن در صبح روز دوشنبه در اهواز باعث مصدوم شدن پنج سرنشین آن شد.

ابراهیم قنبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این حادثه در بلوار مدرس اهواز رخ داد بیان کرد: در این حادثه ۲ نفر مذکر و سه نفر مونث درون اتاق خودرو حبس و مصدوم شدند که پس از خارج کردن آنها از خودرو، برای درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی گفت: این حادثه باعث مسدود شدن مسیر تردد خودروها شد که ماموران آتش نشانی با خارج کردن خودرو واژگون شده مسیر تردد را بازگشایی کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: همچنین صبح امروز یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در منطقه سپیدار اهواز آتش گرفت که دلیل وقوع این حادثه مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه در تابستان امسال گزارشات زیادی از آتش گرفتن خودروها به آتش نشانی اعلام شد افزود: این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و خودرو بر اثر این حادثه دچار آسیب جدی شد. ماموران آتش نشانی با خروج خودرو از جاده مسیر را برای تردد خودروها باز کردند.

بر اساس گزارش ایرنا همچنین صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون جاده ساحلی شرقی اهواز مسدود و راننده خودرو نیز مصدوم شد.

۷۱۵۸ / ۶۰۳۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته