اطلاعات 94 درصد مشترکان برق ایلام برای حذف قبوض کاغذی ثبت شد


اطلاعات 94 درصد مشترکان برق ایلام برای حذف قبوض کاغذی ثبت شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: تاکنون اطلاعات بیش از 94 درصد مشترکان این شرکت برای حذف قبوض کاغذی جمع‌آوری شده است.

هادی شیرخانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح حذف قبوض کاغذی در راستای الکترونیکی شدن خدمات دولت و با هدف حفاظت محیط زیست و ارائه خدمات سریع به مشترکان انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مهم ترین اولویت و سیاست این شرکت فراهم کردن امکان دسترسی آسان و غیر حضوری مشتریان به خدمات است، افزود: صدور قبوض کاغذی تا مهر ماه امسال برای مشترکان برق در این استان حذف می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با اشاره به اینکه با الکترونیکی شدن قبوض برق در طول سال صرفه جویی در بحث هزینه های این شرکت صورت می گیرد، تاکید کرد: این اقدام که با هدف کاهش مصرف کاغذ به عنوان گامی مهم در راستای تحقق مدیریت سبز توسط وزارت نیرو اجرا شده در صورت تحقق بسیاری از مشکلات مشترکان از جمله تحویل نگرفتن قبض (به دلیل حضور نداشتن در خانه) و نیاز مراجعه های حضوری برطرف می شود.

شیرخانی از مشترکان برق در استان خواست در اسرع وقت شماره تلفن همراه مصرف کننده برق و شناسه ۱۳ رقمی قبض خود را به یکی از روش‌های ذیل به این شرکت اعلام کنند.

۱. دریافت شماره تلفن همراه مشترکان پس از مراجعه ماموران قرائت کنتور به منازل

۲. مراجعه مشترکان به وبسایت شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام

۳. ارسال سرشماره ۱۳ سرقمی به شماره ۳۰۰۰۰۱۵۲۱

۴. مراجعه حضوری مشترکان به شرکت های توزیع نیروی برق در شهرستان ها

فرآیند حذف قبوض کاغذی، یکی از برنامه‌های شرکت توانیر به شمار می‌رود که در برخی استان‌ها به شکل آزمایشی شروع شده است.

تعداد کل مشترکین برق استان ۵۸۵ هزار نفری ایلام ۲۳۰ هزار مشترک است که اکثریت آن متعلق به مشترکان خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند.

۳۰۳۲/۶۱۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...