فرماندار پارس‌آباد: آسیب فضای مجازی تهدیدی برای خانواده‌هاست


فرماندار پارس‌آباد: آسیب فضای مجازی تهدیدی برای خانواده‌هاست

اردبیل - ایرنا - فرماندار شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان گفت: آسیب‌های فضای مجازی تهدیدی جدی برای خانواده‌ها و جوانان است.

به گزارش ایرنا ، علی علایی روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان پارس‌آباد افزود: آمار و زمان استفاده از محیط فضای مجازی در جامعه ما بسیار نگران‌کننده است و باید راه‌های پیشگیری و آگاهی از مضرات این فضا و تبدیل آن به فرصت بهینه و درست را نیز یاد بگیریم.

وی بهترین راه پیشگیری و آگاهی از خطرات و مضرات فضای مجازی را در استفاده بهینه و درست از این فضا دانست و گفت: دستگاه‌ها می‌توانند با دعوت از عوامل و متخصصان پلیس فتا جامعه هدف خود را از خطرات و پیامدهای این نرم افزار وسیع مطلع و به روز نمایند تا دستگاه‌ها نیز متعاقبا جامعه هدف خود را به علم روز فضای مجازی و آگاهی از خطرات آن آگاه کنند.

وی برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های متعدد در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی و آشنایی با مضرات فضای مجازی از سوی دستگاه‌های متولی عضو ستاد ساماندهی را ضروری دانست و افزود: تهدیدات فضای مجازی همچون دریای خروشانی است که هر کس شنا بلد نباشد در آن غرق شده و زنده نخواهد ماند اما کسانی که راه‌های مقابله با آن را یاد گرفته‌اند ،به سلامت از خطرات آن رهایی یافته و غرق منجلاب درون این فضا نخواهند شد.

او همچنین با تاکید بر اینکه مسئولیت‌پذیری مسئولان در قبال مسائل و مشکلات ،یکپارچگی و توسعه منطقه را به دنبال خواهد داشت ، اظهار داشت: وظیفه ماست در قبال مسائل و مشکلات و موضوعات شهرستان و منطقه مسئولیت داشته و بی‌تفاوت از کنار مسائل رد نشویم تا جامعه‌ای پویا و غنی داشته باشیم.

وی همچنین از عوامل و مشارکت کنندگان دستگاه‌های مجری ازدواج آسان بعنوان یک فرهنگ ناب ایرانی اسلامی تجلیل کرد و گفت: اجرای چنین برنامه‌های تاثیرگذاری موجب تثبیت و تقویت فرهنگ بومی و ترویج آیین‌های اصیل محلی در هر منطقه ، شهر و استانی می‌شود.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد ، حدود ۱۱ هزار نفر از جمعیت ۱۷۷ هزار نفری این شهرستان بیکار هستند اما فرصت های اشتغال فراوانی نیز در آن دارد.

۶۰۱۸/ ۱۲۵۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس