حمایت از جنگ روانی بیگانگان خیانت به کشور است/ خبرآنلاین صلاحیت ادامه کار ندارد


حمایت از جنگ روانی بیگانگان خیانت به کشور است/ خبرآنلاین صلاحیت ادامه کار ندارد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهار نظر خبر آنلاین در خصوص دروغ دختر آبی، گفت: اگر این رسانه از روی جهالت اظهار نظر کرده صلاحیت ادامه کار ندارد و اگر عمدا خیانت کرده باشد باید خائن را به سزای عملش رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خاورستان، در خصوص دروغ دختر آبی و اظهاراتی که خبر آنلاین و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته ‌اند، اظهار کرد: امروز در کشور شاهد جنگ اقتصادی و رسانه ای هستیم.

وی افزود: صهیونیست، کشورهای تحت سیطره آمریکا و غرب مشغول جنگ با ما هستند و دنبال ایجاد عملیات‌های روانی، بزرگ جلوه دادن مسائل کوچک و بلعکس کوچک نشان دادن دستاوردهای بزرگ هستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این گونه اقدامات راه و روش دشمن است، بیان کرد: در حالی‌که عملکرد کشورهای غربی هزاران نقص را در تاریخ داشته اگر مسئله کوچکی را در کشورهای مخالف خود ببینند بزرگ کرده و همه جا مطرح می‌کنند.

عبادی با اشاره به دروغ دختر آبی، عنوان کرد: کشورهای غربی بالاترین جنایات را در خصوص مردم هیروشیما و ناکازاکی انجام داده و بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این کشورها با اقدامات آن‌ها سوزانده شدند حال این‌ها برای یک مسئله در کشور ما اظهار نظر می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین تفکر غربی و دنیاطلبی آن‌ها باعث ایجاد جنگ جهانی دوم شد و ۵۵ میلیون نفر آدم در دنیا کشته شده و از گرسنگی مردند. حال اینهایی که اصلا صلاحیت ندارند، در مورد دختری که از دنیا رفته اظهار نظر کرده و شعار حقوق بشر سر می‌دهند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر عده‌ای از داخل در این جنگ روانی از بیگانگان حمایت کرده یا در زمین دشمن بازی کردند اگر جاهل باشند خودش ایراد بزرگی است و اگر از سر تعمد باشد خیانت به کشور کرده‌اند.

خبرآنلاین صلاحیت ادامه کار ندارد

عبادی در خصوص اظهار نظر خبر آنلاین در خصوص دروغ دختر آبی، تصریح کرد: اگر این رسانه از روی جهالت اظهار نظر کرده صلاحیت ادامه کار ندارد و اگر عمدا خیانت کرده باشد باید خائن را به سزای عملش رساند.

وی تاکید کرد: درخواست داریم قوه قضائیه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حداکثر اقدامات لازم را نسبت به افرادی که در داخل کشور در زمین دشمن بازی می‌کنند را انجام دهد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص دروغ دختر آبی، بیان کرد: در این میان با کمال تعجب شاهد هستیم برخی از نمایندگان با دشمن هم‌سویی کرده و بحث‌هایی کردند که باعث شد آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

هیئت نظارت بر نمایندگان از نمایندگان توضیح بخواهد

عبادی تصریح کرد: حتما باید هیئت نظارت بر نمایندگان نسبت به اظهار نظر نمایندگان در این خصوص ورود کند و از آن‌ها توضیح بخواهد.

وی بیان کرد: در خصوص اظهارنظرهای خانم پروانه سلحشوری جای تأسف دارد که خودسوزی دختری که خانواده‌اش گفته‌اند بیماری عصبی داشته را با کسی که در تونس خودسوزی کرده و منشاء انقلاب در این کشور شد مقایسه کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدام خانم سلحشوری اقدامی عجیبی بود که از وی دیده شد.

عبادی اظهار کرد: واقعا جای تامل دارد اگر خانم سلحشوری خودش اینگونه فکر کرده و نظر داده بر چه مبنایی بوده؟ و اگر فردی هم این حرف‌ها را به وی آموخته که مطرح کند باید در خصوص افرادی که به وی اطلاعات می‌دهند تجدید نظر کند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات دشمن برای ما تصمیم‌سازی می‌کند، گفت: افرادی که در جایگاه‌های خاص سیاسی هستند باید این مسائل و تصمیم‌سازی‌ها را در نظر داشته باشند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید زمینه حضور زنان را در ورزشگاه‌ها در قالب مسائل شرعی که وجود دارد فراهم کند که کرامت زنان حفظ شود.

عبادی گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها در مواردی که شرع و علما اجازه می‌دهند باید با فراهم‌کردن زیرساخت‌ها به گونه‌ای که کرامت زنان حفظ شود فراهم شود.

ممانعتی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها جهت دیدن بازی‌های بانوان وجود ندارد

وی خاطرنشان کرد: آن‌چه در حال حاضر مشخص است این بوده که در کشور هیچ ممانعتی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها جهت دیدن بازی‌های بانوان وجود ندارد و حتی از آن‌ها استقبال کامل صورت نمی‌گیرد و خیلی اوقات ورزشگاه ها پر نمی‌شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این فضاسازی رسانه‌های غربی که تأکید دارند در مورد ورزش‌های دیگر، زنان حضور داشته باشند با توجه به این‌که زیرساخت‌های فیزیکی فراهم نیست ممکن است کرامت زنان حفظ نشود و باعث وقوع مشکلات دیگری و حتی سوءاستفاده از شرایط باشد.

عبادی تأکید کرد: باید در این موارد و در شرایط جنگ اقتصادی و روانی که کشور با آن مواجه است به گونه‌ای عمل شود که دولت، صاحب نظران و رسانه‌ها کمترین بهانه را دست دشمن بدهند.

وی تصریح کرد: دشمن، دشمن است و از او انتظاری نیست اما از دوستان انتظارات بالاتر از این است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان