بیش از 25 تن نمک تاریخ گذشته در سرباز جمع‌آوری شد


بیش از 25 تن نمک تاریخ گذشته در سرباز جمع‌آوری شد

زاهدان- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: بیش از 25 تن نمک فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان سرباز کشف و جمع‌آوری شد.

دکتر محمدمهران امینی فرد روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: در راستای ارتقای سلامت شهروندان و در ادامه تشدید بازرسی‌های سرزده از مراکز حساس تهیه و توزیع موادغذایی، بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر موفق به کشف ۲۵ تن نمک فاسد و غیرقابل مصرف از یک دستگاه تریلی حامل موادغذایی شدند.

وی ادامه داد: حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی از جمله اهداف مهم دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در حوزه بهداشت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت:شهروندان در هنگام خرید به پروانه بهداشتی ساخت، تاریخ تولید و انقضاء محصول و نیز در صورت وارداتی بودن کالا به برچسب اصالت و سلامت درج شده بر روی آن دقت کنند.

وی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مشکل بهداشتی، موادغذایی مشکوک و فاسد در اماکن عمومی، رستوران‌ها، اغذیه فروشی و مراکز تهیه و توزیع غذا با شماره تلفن ۱۹۰ تماس حاصل نمایند.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس