ضریب نفوذ گاز در روستاهای ایلام به 95 درصد می‎رسد


ضریب نفوذ گاز در روستاهای ایلام به 95 درصد می‎رسد

ایلام- ایرنا- مدیر عامل شرکت گاز ایلام گفت: با اتمام عملیات گازرسانی به 90 روستا تا پایان سال جاری ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان به 95 درصد می رسد.

عباس شمس الهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در دهلران اظهار داشت: هم اکنون از ۶۰۰ روستای استان ایلام ۳۷۷ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان ۸۵ درصد است که با اتمام گاز رسانی به ۹۰ روستای دیگر که در دست اقدام هستند، ضریب نفوذ به ۹۵ درصد می رسد.
وی با اشاره به فعالیت ۹ پیمانکار در پروژه گاز رسانی به بخش های زرین آباد و سراب میمه شهرستان دهلران افزود: خط تغذیه این مسیر ۸۵ کیلومتر از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار است و تاکنون ۲۵۰میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت گاز ایلام یادآور شد: تلاش می شود با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و دستورات استاندار عملیات گازرسانی به این ۲ بخش تا پایان سال جاری تکمیل شود.
فرماندار دهلران هم بر ضرورت تسریع در عملیات گاز رسانی به دو بخش زرین آباد و سراب میمه تاکید کرد و گفت: ۸۰ درصد جمعیت شهری این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.
مجید عسگری از گازرسانی به ۴۴ روستای شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ۷۰ درصد جمعیت روستایی شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند و با تکمیل عملیات گاز رسانی به ۱۲ روستای در دست اقدام این میزان به ۸۰ درصد خواهد رسید.

۷۱۷۵/۶۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403