اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در کرمان اجرا می‌شود


اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در کرمان اجرا می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید طرح «مهر تحصیلی» با هدف اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در شهر کرمان اجرا می‌شود.

اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در کرمان اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه کرمان، حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان امروز دوشنبه، 25 شهریور گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید طرح «مهر تحصیلی» با هدف اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در شهر کرمان اجرا می‌شود.
وی افزود: بیش از ۷۰۰ کیف تحصیلی همراه با نوشت‌افزار کمک آموزشی و لوازم‌التحریر از محل نیات موقوفات شهر کرمان و کمک سازمان اوقاف با همکاری کمیته امداد استان برای مقاطع مختلف تحصیلی تهیه شده است و طی مراسمی با حضور مدیران کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در بین دانش‌آموزان یتیم و نیازمند توزیع می‌شود.
حجت‌الاسلام فاطمی بیان کرد: برآورد هزینه هر کیف بالغ بر ۱۴۵ هزار تومان است، که تمام لوازم کمک آموزشی خریداری شده تولید داخل و در راستای حمایت از کالای ایرانی انتخاب شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان با بیان اینکه برای امور تحصیلی و کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سطح شهرستان موقوفه خاصی نداریم، تصریح کرد: تنها چند موقوفه در شهرستان وجود دارد که بخشی از نیات واقف مرتبط با کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و ایتام فقیر است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری