آمادگی پرداخت تسهیلات تکلیفی به مددجویان کمیته امداد


 آمادگی پرداخت تسهیلات تکلیفی به مددجویان کمیته امداد

اکبری از آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات تکلیفی به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «مرتضی اکبری» در مراسم امضاء تفاهمنامه بانک قرض الحسنه مهر ایران با کمیته امداد در خصوص وام های تکلیفی از سوی بانک مرکزی برای اشتغالزایی افراد تحت پوشش این کمیته، اظهار داشت: ما هر ساله بر اساس بودجه، سهمیه‌ای از این وام‌های تکلیفی را در اختیار داریم که از سوی بانک مرکزی به ما تکلیف می‌شود.

طبق خبر ایبنا، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: برای امسال نیز سهمیه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر گرفته شده که پس از امضا این تفاهمنامه ما آمادگی پرداخت به اعضاء این کمیته را داریم. مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، با تاکید بر اینکه این بانک ۱۰۰ درصد قرض الحسنه است و با محدودیت منابع نسبت به سایر بانک ها مواجه است، گفت: با تمام این شرایط خوشبختانه تاکنون هرگونه تکلیفی که به بانک سپرده شده به خوبی پرداخت و سپس پیگیری شده است.

اکبری، ادامه داد: همچنین یکی از اقدامات مهمی که از سال گذشته صورت گرفته همکاری بانک و صندوق ولایت است که این تسهیلات به معیشت، اشتغال و ودیعه مرتبط است و تاکنون حدود ۱۹۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد تحت پوشش این طرح قرار گرفته و تسهیلات دریافت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش بانک بر این است تا هم افزایی و مشارکت خوبی با مجموعه کمیته امداد داشته باشد، افزود: ما آمادگی پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی را داریم، اما تنها نکته مهم موضوع ضمانت این تسهیلات است. زیرا تنها ابزار بانک برای بازپرداخت و وصول تسهیلات پرداختی، ضامن است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، درباره موضوع ضمانت این تسهیلات، با تاکید بر اینکه معوقات این بانک تنها یک درصد است، گفت: از آنجایی که تنها ابزار ما ضامن است و با توجه به اینکه معوقات پاشنه آشیل بانک است، ما آمادگی این را داریم که با معرفی مددجویان از سوی این کمیته در زمینه ضامن نیز تغییراتی داشته باشیم./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها