31طرح برتر به مرحله نهایی دهمین جشنواره دانش‌آموزی نانو راه یافتند


31طرح برتر به مرحله نهایی دهمین جشنواره دانش‌آموزی نانو راه یافتند

تهران- ایرنا- 31 طرح برتر از میان 256 طرح ارسالی به دبیرخانه دهمین جشنواره دانش آموزی علوم و فناوری نانو برای حضور در مرحله نهایی دهمین جشنواره و حضور در نمایشگاه فناوری نانو، انتخاب شدند.

به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، از میان ۲۵۶ طرح ارسالی به دبیرخانه دهمین جشنواره دانش آموزی علوم و فناوری نانو، ۹۰ طرح در مرحله اول داوری انتخاب شده و پس از داوری مرحله دوم، ۳۱ طرح برای ارائه حضوری در نمایشگاه فناوری نانو انتخاب شدند.

ثبت‌نام دهمین دوره جشنواره دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شد که تا نیمه تیرماه ادامه داشت، طرح‌های متعددی در قالب مقاله، کارسازه، گزارش، ایده و محصول نرم‌افزاری در حوزه‌های آب و محیط‌زیست، انرژی، سلامت و بهداشت، مواد غذایی و کشاورزی به دبیرخانه ارسال شدند که پس از داوری اولیه و فرصت دوباره برای رفع نقص، ۹۰ اثر به مرحله دوم داوری (بررسی و ارزیابی مجدد اثر و مصاحبه آنلاین داوران با صاحب اثر) راه یافتند.

گفتنی است، هرطرح توسط سه داور مجرب و متخصص در حوزه فناوری نانو ارزیابی شدند و در نهایت ۳۱ طرح منتخب به مرحله نهایی که از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌‏های بین‌المللی تهران برگزار می‏‌شود، راه می‌یابند. در بخش کارسازه ۱۱طرح، در بخش ایده پردازی مقطع متوسطه ۴ طرح، در بخش ایده پردازی مقطع ابتدایی ۳طرح، در بخش محصول نرم افزاری ( اپلیکیشن) ۴طرح و در بخش گزارش علمی ۳ طرح و در بخش مقاله علمی و پژوهشی ۶طرح انتخاب شده است.

منتخبان ‏باید طرح‌های ویرایش شده براساس اصلاحات و پیشنهادات گروه داوران را که در کارتابل ثبت‌نامی آن‌ها قابل مشاهده است و نیز فایل پوستر را طبق الگوی ارایه شده حداکثر تا تاریخ ۹۸/۷/۱ به نشانی festival@nanoclub.ir ارسال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا