31طرح برتر به مرحله نهایی دهمین جشنواره دانش‌آموزی نانو راه یافتند


31طرح برتر به مرحله نهایی دهمین جشنواره دانش‌آموزی نانو راه یافتند

تهران- ایرنا- 31 طرح برتر از میان 256 طرح ارسالی به دبیرخانه دهمین جشنواره دانش آموزی علوم و فناوری نانو برای حضور در مرحله نهایی دهمین جشنواره و حضور در نمایشگاه فناوری نانو، انتخاب شدند.

به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، از میان ۲۵۶ طرح ارسالی به دبیرخانه دهمین جشنواره دانش آموزی علوم و فناوری نانو، ۹۰ طرح در مرحله اول داوری انتخاب شده و پس از داوری مرحله دوم، ۳۱ طرح برای ارائه حضوری در نمایشگاه فناوری نانو انتخاب شدند.

ثبت‌نام دهمین دوره جشنواره دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شد که تا نیمه تیرماه ادامه داشت، طرح‌های متعددی در قالب مقاله، کارسازه، گزارش، ایده و محصول نرم‌افزاری در حوزه‌های آب و محیط‌زیست، انرژی، سلامت و بهداشت، مواد غذایی و کشاورزی به دبیرخانه ارسال شدند که پس از داوری اولیه و فرصت دوباره برای رفع نقص، ۹۰ اثر به مرحله دوم داوری (بررسی و ارزیابی مجدد اثر و مصاحبه آنلاین داوران با صاحب اثر) راه یافتند.

گفتنی است، هرطرح توسط سه داور مجرب و متخصص در حوزه فناوری نانو ارزیابی شدند و در نهایت ۳۱ طرح منتخب به مرحله نهایی که از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌‏های بین‌المللی تهران برگزار می‏‌شود، راه می‌یابند. در بخش کارسازه ۱۱طرح، در بخش ایده پردازی مقطع متوسطه ۴ طرح، در بخش ایده پردازی مقطع ابتدایی ۳طرح، در بخش محصول نرم افزاری ( اپلیکیشن) ۴طرح و در بخش گزارش علمی ۳ طرح و در بخش مقاله علمی و پژوهشی ۶طرح انتخاب شده است.

منتخبان ‏باید طرح‌های ویرایش شده براساس اصلاحات و پیشنهادات گروه داوران را که در کارتابل ثبت‌نامی آن‌ها قابل مشاهده است و نیز فایل پوستر را طبق الگوی ارایه شده حداکثر تا تاریخ ۹۸/۷/۱ به نشانی festival@nanoclub.ir ارسال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...