قدیری ابیانه: نیاز امروز کشور ساماندهی اقتصاد داخلی است


قدیری ابیانه: نیاز امروز کشور ساماندهی اقتصاد داخلی است

سمنان- ایرنا- کارشناس علوم دفاعی راهبردی و سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا گفت: ساماندهی اقتصاد داخلی از طریق جلوگیری از اسراف و تقویت وجدان کاری در بین مردم و مسوولان می تواند اقتصاد کشور را بهبود بخشد.

محمدحسن قدیری ابیانه شامگاه یکشنبه در مراسم یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر دامغان استان سمنان، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی قرار دارد که با توجه به کاهش ارزش پولی، باید با برنامه ریزی صحیح به سمت اصلاح و مهار مشکلات اقتصادی گام برداشت.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر به قطع وابستگی بودجه از درآمدهای نفتی تاکید داشتند، اما همچنان مردم و مسوولان از این امر غافل هستند.
قدیری ابیانه، به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۸ اشاره کرد و اظهار داشت: در انتخابات پیش رو تمام دقت خود را به کار ببندیم تا نمایندگانی دلسوز، متعهد، سیاست مدار، آینده نگر و انقلابی انتخاب کنیم.
وی، به برگزاری پرشور یادواره های شهدا در کشور اشاره کرد و افزود: یادواره شهدا نه تنها در داخل کشور، بلکه در سطح جهان نیز باید گسترش یابد تا پیام ایثار و شهادت در جهان طنین انداز شود.
قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: افرادی که جان خود را تقدیم کردند، مشتاق شهادت بودند و به وعده های الهی باور حقیقی داشتند.
وی به ایام محرم و درس های عاشورا اشاره کرد و گفت: عاشورا، تجلی ایثار، از خودگذشتگی، آزادمردی، پیروی از اسلام ناب و سراسر درس و عبرت است.
قدیری ابیانه ادامه داد: باید بصیرت خود را افزایش دهیم و بدانیم شمر نیز جانباز جنگ صفین، حافظ قرآن و اهل دعا و معرفت بود، اما دنیا دوستی او را به انحراف کشاند.
وی تصریح کرد: کسانی که با امام حسین (ع) همراه شدند با شهادت خود در تاریخ ماندگار شدند و تا قیامت از آن ها به نیکی یاد می شود، اما افراد مقابل امام در کربلا به عنوان منفورترین انسان های تاریخ شناخته خواهند شد.
کارشناس علوم دفاعی راهبردی و سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا گفت: ما انسان ها با درس از تاریخ، باید همواره با مراقبت از اعمال و رفتار خود، مراقب وسوسه های شیطان باشیم و از مسیر حق خارج نشویم تا در دنیا و آخرت سعادتمند شویم.
شهرستان دامغان ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت دارد.
۹۸۵۶/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)