نسخه جدید سرفیس لپ‌تاپ 3 با صفحه نمایش 15 اینچی عرضه می‌شود


نسخه جدید سرفیس لپ‌تاپ 3 با صفحه نمایش 15 اینچی عرضه می‌شود

مایکروسافت برنامه‌ریزی‌های لازم برای احیای خط تولید محصولات سرفیس در ماه آینده میلادی را کرده است. در همین راستا، اخبار تازه حکایت از آن دارند که احتمالا سرفیس لپ‌تاپ 3 با صفحه نمایشی بزرگ‌تر عرضه خواهد شد. به گزارش WinFuture، مایکروسافت نسخه‌ای جدید و 15 اینچی از این دستگاه با نسبت تصویری 3:2 طراحی و تولید خواهد کرد. انتظار می‌رود یکی از مدل‌های...

مایکروسافت برنامه‌ریزی‌های لازم برای احیای خط تولید محصولات سرفیس در ماه آینده میلادی را کرده است. در همین راستا، اخبار تازه حکایت از آن دارند که احتمالا سرفیس لپ‌تاپ 3 با صفحه نمایشی بزرگ‌تر عرضه خواهد شد. به گزارش WinFuture، مایکروسافت نسخه‌ای جدید و 15 اینچی از این دستگاه با نسبت تصویری 3:2 طراحی و تولید خواهد کرد. انتظار می‌رود یکی از مدل‌های سرفیس لپ‌تاپ 3 مجهز به پردازنده‌های AMD باشد و بسیاری عنوان کرده‌اند، نسخه 15 اینچی همان مدل خواهد بود.

نسخه جدید سرفیس لپ‌تاپ 3 با صفحه نمایش 15 اینچی عرضه می‌شود

اگر این گزارش درست باشد، به معنی آن است که سرفیس لپ‌تاپ هر چه بیشتر به سرفیس بوک نزدیک خواهد شد. مایکروسافت در حال حاضر دو نسخه 13.5 و 15 اینچی سرفیس بوک 2 را در بازار دارد. البته بسیاری عقیده دارند احتمال رونمایی از سرفیس لپ‌تاپ 3 در مراسم ماه بعد این شرکت بسیار کم است.

لازم به ذکر است، بر اساس شنیده‌ها مایکروسافت دستگاه‌های دیگری نیز در درست طراحی و تولید دارد؛ سرفیس پرو 7 جدید با قابلیت پشتیبانی از USB-C، یک دستگاه با پردازنده کوالکام و خانواده‌ای دیگر از دستگاه‌های سرفیس با صفحه نمایش دوگانه، از جمله این محصولات هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید