دولت فضای آزاد برای فعالیت احزاب را فراهم کرده است


دولت فضای آزاد برای فعالیت احزاب را فراهم کرده است

اردبیل - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل گفت: فضای سیاسی کشور فضایی آزاد بوده که در آن هر فرد، گروه و جریانی به صورت قانونی می‌تواند مواضع خود را بیان کند و تاکنون نیز عملکرد دولت حاکی ازحفظ و صیانت این مهم بوده است.

به گزارش ایرنا ، بهروز ندایی روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی احزاب بیله‌سوار مغان افزود: باید گفتمان سیاسی بین دولت و احزاب شکل گیرد و احزاب نقش موثر خود در تربیت سیاسی مدیران جامعه را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه احزاب ضمن نقد منصفانه، با همدلی و انسجام و مطالبه‌گری موجبات تقویت و توسعه استان را فراهم کنند، اضافه کرد: فعالیت تشکل‌های سیاسی نباید به ایام انتخابات خلاصه شود.

ماریا موسوی ، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل نیز در این نشست گفت : ۶ دفتر حزب سیاسی مجوزدار در این شهرستان فعالیت دارند و با توجه به دستورالعمل جدید تاسیس دفاتر حزب در شهرستان بسیار راحت‌تر شده و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

به گفته وی ، شهرستان بیله‌سوار از جمله مناطق سرآمد در حوزه سیاسی و آگاهی سیاسی است و مشارکت مردم در انتخابات و فعالیت‌های سیاسی بالا است.

موسوی به نقش بانوان در پست‌های مدیریتی و فعالیت های اجتماعی اشاره کرد و افزود: حضور بانوان در پست‌های مدیریتی در استان و شهرستان‌ها افزایش یافته و نقش بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی پر رنگ‌تر شده است.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۶۰۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی